Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 46982 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Lite orolig för nästa match. Vänersborg är riktigt tråkigt kriga lag som sätter hög press och bara jobbar och jobbar. Gäller verkligen att vi är påkopplade och ätit tagtråd för här blir det till att springa sönder dom. Vi kan inte klaga på något inför denna match då vi kan dom ordentligt nu och har gjort vår läxa. Hoppas vi sätter en gallen press på dom från första minuten. spelare som inte vill springa kan stanna hemma för här blir det åka av. Trollhättan kommer slå BK Olympic så vi inte blir chockade att dom kommer ha 7-0-0
snutstrut skrev:Klart det känns fel att ”klaga” på ett lag som vinner stort. Men jag tror också att det beror på att det handlar om lag som kommer ligga längre ner i tabellen ( Ängelholm, Ahlafors osv) . Målet är ju att vinna serien. Den nivån tror jag inte man har idag. Aguda är långt ifrån där han var förra året formmässigt. Ärlig sköt mest skott i hela serien förra året. Jag ser honom knappt med boll alls i år. Och det är för att han knappt får bollar där han ska ha dem. Ja, det går för långsamt för att det ska kännas tillräckligt mot de bästa lagen i i serien. Och att de fullständigt tappar huvudet när det går sämre känns direkt oroande. Och att det verkar som att man inte har råd med särskilt många poängtapp för att man ska missa förstaplatsen.
mackattack2 skrev:Med risk att få stryk så tycker jag inte att vi gjorde en speciellt bra match igår. Många i FF kom inte upp i sin rätta nivå. Ängelholm kommer att hamna på nedre delen av tabellen bredvid Ahlafors när serien går mot sitt slut. Men Kul med Ängelholm att dom satsar ungt. Saxat ifrån Roar Hansen Idag har jag sex spelare (i startelvan) som är födda på 00-talet. Och det är inte så att de är 00:or eller 01:or, de är snarare 04:or och 05:or. Tolv av 18 (i matchtruppen) är spelare är födda på 00-talet.
PekkabadboyForEver skrev:För att han är vår bäste spelare.
Långabollar123 skrev:Varför? För att man petade in ett mål?
PekkabadboyForEver skrev:Tur vi inte gjorde det, min broder.
Brattebobo skrev:Kanske läge att byta ut Aguda, han är inte riktigt i stöten...
Zackie skrev:Lite väl negativt härinne trots vinst, visst man kan göra fler byten tidigare osv. men idag tillskillnad mot LSK så va de ju stabilt o energifyllt idag vid bolltapp o vi gick ju aldrig ner oss utan alla visade en beslutsamhet o krigarvilja även efter exempelvis bolltapp. Man ska göra byten men de ska göras av en orsak inte bara för att bänken ska få speltid, ok om vi höll på o tappa matchen i 2:a, men de fanns ju ingatecken på det idag? Nä bra o stabil match!
Zackie skrev:Lite väl negativt härinne trots vinst, visst man kan göra fler byten tidigare osv. men idag tillskillnad mot LSK så va de ju stabilt o energifyllt idag vid bolltapp o vi gick ju aldrig ner oss utan alla visade en beslutsamhet o krigarvilja även efter exempelvis bolltapp. Man ska göra byten men de ska göras av en orsak inte bara för att bänken ska få speltid, ok om vi höll på o tappa matchen i 2:a, men de fanns ju ingatecken på det idag? Nä bra o stabil match!
mackattack2 skrev:Det är ju elakt att göra så sena byten!! Det känns som Chrisse verkligen inte litar på dom yngre spelarna som började på bänken idag!
Mr_yellow skrev:Faktum kvarstår att vi lär behöva göra en säsong som ifjol.. vinna de mesta efter dålig start.. Trollhättan har 8 poäng mer redan och går som tåget.. visst kommer dom inte va lika stabila dom Gais tror jag men långt från säker.. vi har inte råd tappa poäng på sättet vi gjort hur som helst.. Långt långt kvar! Vinner vi några raka matcher nu så lär det lösa sig men håller med övriga.. skrämmande man litar så lite på de yngre i laget.. går vi upp till SE lär dom verkligen inte få speltid ..
mackattack2 skrev:Det är ju elakt att göra så sena byten!! Det känns som Chrisse verkligen inte litar på dom yngre spelarna som började på bänken idag!
Visar 1 till 30 ( av 46982 poster )