Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 29 | 16 | 7 | 6 | 55 | |
| 4 | 29 | 13 | 9 | 7 | 48 | |
| 5 | 29 | 11 | 10 | 8 | 43 | |
| 6 | 29 | 11 | 10 | 8 | 43 | |
| 7 | 29 | 11 | 8 | 10 | 41 | |
TOTALT 46895 INLÄGG. JUST NU 3 INLOGGADE.
Långabollar123 skrev:Ja fotboll är mer än bara göra mål när allt rullar på. Glöm inte häst jobbet som Aguda, Hintsa och Melker Nilsson gör . Hade varit intressant att se hur mycket dom springer i en match. Det är grunden till till varför FFF är starka och jobbiga att möta. Det kommer märkas kraftig i år om någon fuskar.
Tuta och Kör skrev:Anton Borgström Gabbe Tobbe Crazy Stoffe Melker N Ärlig Aguda O Hintsa Leo Så kommer laget se ut till 99% Tränaren Stoffe kliar sig i skallen på vem han ska välja mellan Gabbe och Tim och vem som skall vara mittback bredvid kaptenen och givna Tobbe. Vi kommer se en kanon start av Aguda och O. Hintsa i år. Sen hoppas jag att Leo kan vara lika jobbig att möta som Hofsö kunde vara. 2023 kommer bli hur härlig som helst och dom två andra lagen som kommer slås med FFF är Trollhättan och Oddevold.
Brattebobo skrev:Känns som att det är rätt givet. Det är nog bara öppet kring vilka två mittbackar av Gabbe/Tim/Tobbe och vilka två sittande mittfältare av Lucas/Melker/Stoffe känns det som. Om det är som tidigare är det ju inte Tobbe eller Stoffe som ställs vid sidan. Gabbe och Lucas fick ju sätta sig på bänken i höstas, jag hoppas inte de behöver göra det igen. Särskilt inte så bra som Lucas verkat på försäsongen. Detsamma kanske inte kan sägas om Melker N?
Zackie skrev:Anton Borgström Gabbe Stålheden Crazy Sibelius Melker N Ärlig Aguda O Hintsa Leo Nåt sånt kanske?
Zackie skrev:Anton Borgström Gabbe Stålheden Crazy Sibelius Melker N Ärlig Aguda O Hintsa Leo Nåt sånt kanske?
FotbollsFFantast skrev:Experter vad säger ni har vi redan en startelva för premiären? Målvakt? Mittbackar?
Mac_ skrev:Glöm inte en blaskig Falcon 3,5 %.
Mac_ skrev:Glöm inte en blaskig Falcon 3,5 %.
snutstrut skrev:Önskar solsken och en bratwurst på läktaren till 1/4!
FFF Nisse skrev:Måste vara ödmjuka det är inte lätt att vinna en serie. Men vi har ett lag som ska kunna vara med och verkligen kunna fightas om det. Min gissning är att Oddevold kommer vara med länge
FFF Nisse skrev:Måste vara ödmjuka det är inte lätt att vinna en serie. Men vi har ett lag som ska kunna vara med och verkligen kunna fightas om det. Min gissning är att Oddevold kommer vara med länge
Zackie skrev:Ärlig o Aguda gjorde mkt mål förra året, ser inte varför de skulle göra mindre i år, sen Leo gjorde 12 mål i Qviding som var bottenlag i vår serie, bör väl kunna göra runt 15 iallafall, Remo öste in 25 mål i div 2, bör väl kunna göra runt 10 beroende på huk mkt speltid han får. Nä jag e inte direkt orolig över målskyttet, sen har vi ju då dessutom O Hintsa som förra året i mina ögon underpresterade lite o säkert kommer att göra fler mål i år.
FFF_Klagshamn skrev:Vilken plats tror vi Ahlafors tar i år? Jag tror säkerligen dom kan vara med och utmana oss också
Brattebobo skrev:Inget resonemang alls. Kan ändra till ”Oddevold eller vad det nu kan bli” om det är laget som kommer sticka upp över de andra hyfsade gängen.
IKO3 skrev:Tror du missat ett lag som kan ställa till det för er ;) Sen, vad grundar du ditt resonemang om att ljungskile ska va med där uppe i toppen?
Brattebobo skrev:Det finns ju ett gäng falkenbergare i truppen om man säger så, men när tränaren tar ut laget kan han väl förstås inte ta hänsyn till huruvida man kommer från trakten eller inte. Dagens DM-startelva är betydligt mer lokalproducerad…
FotbollsFFantast skrev:Anses falkenbergarna vara tillräckligt bra så spelar de väl antar jag.
Visar 1 till 30 ( av 46895 poster )