Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | ![]() | 27 | 16 | 7 | 4 | 55 |
4 | ![]() | 27 | 13 | 7 | 7 | 46 |
5 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
6 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
7 | ![]() | 27 | 11 | 5 | 11 | 38 |
TOTALT 46808 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
RodevågsBåt skrev:Gillade vad jag såg av Bala på slutet av säsongen. Mer direkt än Adam med sin löpningar med och utan boll vilket vad väldigt nyttigt på slutet av matcherna/Startspelare om Adam är trött eller skadad(enligt mig, startspelare även om Adam är frisk) + han täcker 2 positioner. Och som Nisse säger, ser lite tunt ut.
FFF Nisse skrev:Hur känner ni om nu Bala skulle lämna med? Jag tycker det börjar kännas tunt i truppen. Dahl, Hofsö, kwame, Silverholt, Nadeem, och dessa har vi ersatt med 3 st 19 åringar o Anton. Vad tänker ni?
FFF_Klagshamn skrev:Kan han få en chans så ta den? Som supporter bryr iaf jag mig inte om vad spelare eller andra klubbar vill. FFF går före. David står på sig tillskillnad från vad Håkan hade gjort. Bra David! Kan han få en chans ta den? En chans att spela en halv säsong i allsvenskan med ett BP som är tillbaka i Division 1 om 2 år igen?
FotbollsFFantast skrev:Böljan ligger i div 3, och har nog stora möjligheter att bli stans nästbästa lag 2023.
FFF Nisse skrev:Varför ska vi låna ut honom? Nu är det dax att ge killarna från Falkenberg chansen!
FFF_Klagshamn skrev:Vad som oroar en del dock är att Böljan rycker i Fridolf vad der verkar..
Tuta och Kör skrev:Ärlig till BP Hintsa till HIF ( återförenas med Lidström) släpp inte någon nu. Vi ska klämma ut maxialt av dessa spelare 2023 så vi kommer upp.
Mr_yellow skrev:BP jagar alltså ärlig… Inte precis så troligt det är miljonbud vi ens pratar här.. skulle tippa Max 1 miljon men troligen under det. Ändå div 1 han kommer från.. Dags för David visa han har mer stake än Håkan hade! Vi måste inte sälja bara för han vill! Vi måste gå upp iår! Kan va slutet för klubben annars iaf att satsa i div 1 som vi gjort hittills.. Han är viktigare ha kvar .. Lär ju inte sura heller för måste ju prestera om någon vill värva igen nästa vinter.. Nu behåller ni honom, punkt!
FFF-Eric skrev:Med damlandslaget i Algarve, men snart back on track.
FotbollsFFantast skrev:Nån som vet exakt hur mycket Sverker Läkare dominerade idag på träningsstarterna?
Brattebobo skrev:Grattis IFK Malmö till ett hyfsat nyförvärv!
Visar 1 till 30 ( av 46808 poster )