Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Varför detta eviga väntandet med bytena??
FFF_Emil skrev:Lågt bolltempo från både lagen, mestadels därför vi inte kunde bryta ner deras försvar tills Sewen och Hintsa kommer in och dem börjar pressa och släpper bollen tidigare istället för att ta 7-8 touch för att sedan spela hem den igen. Bara hoppas att gais tappar poäng så laddar vi batterierna och krossar Vänersborg på Söndag.
Zackie skrev:Får verkligen hoppas på bättring i 2:a, fy fan så kass fotboll…
FFF_Klagshamn skrev:Ärligt talat att vi skulle bli sämre än tvåa finns inte på kartan. Ljungskile har vi verkligen börjat såga av nu dessutom. Jag har också väldigt svårt att se Oddevold gå rent.
Tuta och Kör skrev:Det kommer bli tufft nu framöver. Synd att inte Gais tappade igår. Tycker också att offensiven har försvunnit en del. Ingen fart och fläkt som du säger, känslan är att vi har knappt råd att förlora en match framöver. Viktigt att sviten forsätter, Måste göra tidiga byten för en del gick på knäna och snart kommer vi bli straffade. Vill verkligen inte vara i DIV 1 nästa år. Skit serie
Lagetvidhavet skrev:Är det tal om att den ska flyttas?
FFF_Klagshamn skrev:Nix Lindängens IP är gräs. Flyttas matchen till Limhamns IP blir det dock konstgräs
Tuta och Kör skrev:Jag tror inte dom har plastgräs där?
Brattebobo skrev:Ja så länge segertåget bara rullar på så är det ju svårt att klaga….. men jag tycker att vi hade ett bättre spel före uppehållet. Som sagt Tobbe, Stoffe, Adam, stabila pjäser men inte det lilla extra och inget för ett framtida bygge. Vill ha så mycket speltid på såna som Lucas, Gabbe och Sewen som möjligt. De växer ju inte annars. Jag kan undra vilken nivå Lucas hade varit i det här läget om han fått fortsatt förtroende. Stoffe gör ett kanonjobb och är rutinerad och bra på mycket, jag vet det, men om vi ändå vinner matcherna…. Varför inte satsa på framtiden och slänga in honom sista tjugo, antingen för att säkra seger eller gå in i slutforcering. Se till att dra upp ett rejält högt tempo i alla matcher, och använd bänken. Igår spelade det ingen roll att Tvååker bara hade en trupp på 15 man eller nåt och vi desto bättre ställt på bänken om ändå båda lagen ska göra två byten av fem och genomföra matchen i ett lagom tempo.
FotbollsFFantast skrev:Håller med, tempot matchen genomfördes i Tvååker är ju sanslöst lågt…. Tvååker bidrar ju inte direkt heller till en tempofylld match. Men om man vänder på det kanske vi lärt oss hur man tar sig igenom denna tråkiga serie. Vi ska bara vara bland de två första i denna serien om 9 omgångar!! Och minst ge oss chansen i ett kval till SE igen!!
Zackie skrev:Kanske lite knepigt men jag tycker vi kört fast lite rent spelmässigt, den här frejdiga anfallsfotbollen har lite försvunnit, jobbet görs men inte det där lilla extra. Jag hade gärna sett två byten i 11:an till lördag, Crazy ut Melker L in & Stoffe ut Sibelius in, vi behöver rotera lite, väcka vissa o visa att ingen kan abbonera på startplats.
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )