Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Rosengård skrev:Bra party i Oskarshamn. Brudarna där trivdes verkligen att umgås med mig och Pekka. Partyt hamnade på högsta nivå...tequila efter tequila sänktes och vi levde i vanlig fucking ordning som kungar jalla. Gav ledigt till en av mina anställda på pizzerian, gav honom tre flaskor tequila och två fina flarror whisky i utbyte mot han åkte upp till Falkenberg och liverapporterade till mig från damernas match. Jalla besvikelsen över förlusten där utbyttes senare till glädje när herrarna levererade. När derbyt är mot Tvååker blir det en veckas semester för party hemma hos Sverker läkare. Jalla nu gasar vi mot Suparettan.
FFF-experten skrev:Vinst idag i en lurig match och 13 raka nu utan förlust. Imponerande och härligt!! Trots många poäng in på kontot så är jag dock lite orolig... Tycker inte att det sett lika bra ut de senaste matcherna. Stoffe i all ära, men jag tycker han blir lite väl defensiv och faller ner för långt i banan. Långa stunder blir han mer en ren försvarsspelare än mittfältsmotor vilket i sin tur gör att det blir väldigt tomt på mittplan. Genom detta skapar vi inte heller så mycket framåt. Jag tycker att vi måste våga lyfta spelet med hög press etc. Precis som vi t ex gjorde hemma mot Ängelholm då de inte fick en lugn stund med bollen Då var vi riktigt bra. Hoppas att vi kan hitta tillbaka till detta fartfyllda och frejdiga speI utan ängslighet.
Långabollar123 skrev:Det släpper nu i andra halvlek . Snabb matta och lite jobbigt i första. In med Dhal i mitten vi är för klena med Stofe och Luckas.
Brattebobo skrev:Vad håller vi på med? Som kommentatorn säger, vi har ju inga gula spelbara när vi har bollen i backlinjen. Detta kan gå illa om vi inte rättar till problemen som vi haft under andra halvan av halvleken. Kom igen! Melker Nilsson… Varför spelar han inte? Riktigt dåligt just nu alltså. Hoppas vi håller 0-0 i paus och slickar såren och kommer igen starkt i andra och kanske gör några nödvändiga förändringar samt tänder till.
FotbollsFFantast skrev:Tim gjorde ju inte mål? Tobbe K å Hofsö.
FotbollsFFantast skrev:Instämmer, hade dock vart kul att se Silverholt runt rivjärnet Hofsö!! Med Hofsö bryts mönstret de andra 3 i frontlinjen är ju rätt lika… Han kom ju in med en jäkla energi senast!!
Zackie skrev:Oskarshamn på lördag blir tufft, 13 av sina 17 poäng har de tagit hemma på plasten. Vi har ju klart blivit betydligt bättre idag än när vi med nöd o näppe vann hemma med 1-0 i våras. Tuff konkurrens som tidigare sagts, tycker väl personligen att Hoffa ska spela på topp, dock väldigt nöjd även med Taylors entré o spel, Ärlig kände jag inte riktigt igen i söndags, får han inte uträttat mer där under 1:a halvlek på lördag så tidigt byte där så Taylor får komma in på den platsen. Hintsa gör mkt bra men saknar lite tyngd där, tappar bollen lite lätt ibland o även problem med mottagningarna emellanåt precis som Ärlig. Melker N går ju in annars inga ändringar i start 11:an från senast
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )