Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46642 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mr_yellow skrev:Det var synd igår ja!! Vi hade behövt att oddevold tappa poäng! Visst vi kanske kan störa Gais men förlorar vi den är troligtvis oddevold före oss ..
Lagetvidhavet skrev:En riktigt jävla ”vi-möter-ett bottenlag-och-skall-bara-vinna”-match. Höst och högst osexigt motstånd. Tre poäng!!
Zackie skrev:Krossa Qviding, såg att Gabbe återigen e förpassad till bänken till förmån för Tobbe? Varför??? Gjorde en felfri insats mot LSK. Man måste ju ställa sig frågan hur man då ska lyckas slå sig in i start 11:an, fegt av Chrisse tycker jag, men det e ju min åsikt….
Zackie skrev:Krossa Qviding, såg att Gabbe återigen e förpassad till bänken till förmån för Tobbe? Varför??? Gjorde en felfri insats mot LSK. Man måste ju ställa sig frågan hur man då ska lyckas slå sig in i start 11:an, fegt av Chrisse tycker jag, men det e ju min åsikt….
Makrillstimmet skrev:Mycket handlar om matchen mellan oss och tror den definierar sluttabellen, hur tror du den matchen kommer sluta? mina tankar: vi är obesegrade på vår hemmaplan och känns nästan som spelarna i flera matcher bara går och sparar sig för en rejäl urladdning mot er. Vi har fått tillbaka vår viktigaste spelare (enligt mig) som bara växt i varje matchen, Axel Henriksson. Tror han är den spelaren som gör att vi i pricnip går rent resten av säsongen.
Mac_ skrev:Hjärtat säger såklart att vi plockar in erat försprång och tar direktplatsen. Hjärnan att ni nog löser det med ett ganska behagligt spelschema kvar (frånsett matchen våra lag emellan). Tidigare säsonger i Div.1 har det dock blivit en del nerver mot slutet för laget på direktplatsen som bara ska ta dom där sista poängen som krävs för att säkra det. Vi lär vara tvungna att få med oss tre poäng från Gamla Ullevi för att passera er. Tycker också att både GAIS och FFF ska ligga i Superettan. GAIS har högre publiksnitt på hemmaplan än elva av lagen i SE, vi har högre hemmasnitt än åtta av dessa.
Makrillstimmet skrev:Hallå på er alla FFF:are! Jag tycker likväl som ni att varken Falkenberg eller GAIS skall ligga i div 1. Vi har en jävla spännande avslutning på serien nu och får väl ändå säga att vi sitter i förarsätet. Är dock otroligt nervös för känns som vi kan åka på lite poängtapp medans känslan är att ni bara kommer fortsätta mata på med 3 poängare på kontot. Hur tror ni själva serien slutar? Oavsett vem som kommer 1a eller 2a så hoppas jag bägge lagen i slutändan inför nästa säsong är i superettan. Allt gott!
FFF_Rosengård skrev:Jalla men först ska vi spela fucking Nyårscupen. Är så jävla taggad för att dricka Holsten och tequila på Hermans, flörta med snygga ladys innan vi kör marschen genom gallerian. Jalla nu är det dags att vi tar hem pokalen jag svär.
Långabollar123 skrev:Det är ju redan klart med alla som ska vara med?
Brattebobo skrev:Jodå, men vi går väl in i det tidigare för att göra upp om plats i själva gruppspelet.
Visar 1 till 30 ( av 46642 poster )