Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Håller med, tempot matchen genomfördes i Tvååker är ju sanslöst lågt…. Tvååker bidrar ju inte direkt heller till en tempofylld match. Men om man vänder på det kanske vi lärt oss hur man tar sig igenom denna tråkiga serie. Vi ska bara vara bland de två första i denna serien om 9 omgångar!! Och minst ge oss chansen i ett kval till SE igen!!
Zackie skrev:Kanske lite knepigt men jag tycker vi kört fast lite rent spelmässigt, den här frejdiga anfallsfotbollen har lite försvunnit, jobbet görs men inte det där lilla extra. Jag hade gärna sett två byten i 11:an till lördag, Crazy ut Melker L in & Stoffe ut Sibelius in, vi behöver rotera lite, väcka vissa o visa att ingen kan abbonera på startplats.
Zackie skrev:Kanske lite knepigt men jag tycker vi kört fast lite rent spelmässigt, den här frejdiga anfallsfotbollen har lite försvunnit, jobbet görs men inte det där lilla extra. Jag hade gärna sett två byten i 11:an till lördag, Crazy ut Melker L in & Stoffe ut Sibelius in, vi behöver rotera lite, väcka vissa o visa att ingen kan abbonera på startplats.
Lagetvidhavet skrev:Skön ”derby”-seger och vi vinner utan att imponera. Det får man väl ta med sig efter dagen… Tuffare tag på Lördag. Plastaskit och ett lag som jag imponerades utav i vårmötet. Tre poäng!
Zackie skrev:Viktig vinst i en annars rätt tråkig match, vi leder med 2-0 o har full kontroll o släpper in ett onödigt men dock snyggt mål, men tycker efter det att det är relativt lugnt, 2åker är inget vidare utan mkt chansbollar upp i banan. Denna match skulle vi stängt innan 1-2! Det roligast måste ändå ha vart den maskerade 2 åker supportern som tände bengaler o fick eskorteras ut av vakter innan matchstart:) Men som sagt för mkt slarv i 2:a som kommer straffa sig mot bättre motstånd o defenitivt mot SE motstånd i ett ev kval. Fortsätt spela alla 90 utan o slå av på takten som idag!
Sammo_FFF skrev:Nöjd nu? :)
Långabollar123 skrev:Silverholt måste vakna nu. Tappar för mycket boll . Ärligt måste vara med mer i matchen .
Brattebobo skrev:Såpass ändå? ;-) Tänker att de flesta inte förköper, själv har jag inte gjort det…. Än. Men kanske man skulle ta o göra…
FFF_Emil skrev:.
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )