Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Ge mig en anledning att tro att "Det är bara februari, det är bara en träningsmatch". Vi har nu släppt in 50-60 mål 3 säsonger på raken och vi har i princip samma jävla backlinje. Vi har förlorat i princip varenda match vi har spelat oavsett om det varit seriematch, cupmatch eller träningsmatch i snart 3 års tid. Det ser lika illa ut som det alltid brukar göra nuförtiden. Varför skulle detta laget helt plötsligt gå och vinna en serie? (Eller för den delen ens klara sig kvar ?!)
Mac_ skrev:Anton Wede klar för Borås stolthet, Norrby IF.
Lagetvidhavet skrev:En mittback till önskas. Hoppas och tror att de letar efter någon.
Zackie skrev:Tyvärr 3 matcher o 5 insläppta, det håller inte oavsett om spelet ser lovande ut, vi måste bli mer stabila bakåt, PUNKT! Ser väldigt få lag där det slarvas o klabbas med bollen som vi gör!
Lagetvidhavet skrev:Jag tycker Stoffe gjorde det bra längst sidlinjen idag. :-)
Gusten II Adrian skrev:Såg bara slutet av matchen, inkl jättetavlan vid 0-2. Hur är det möjligt att en offensiv frispark i bra läge för inlägg mot straffområdet resulterar i ett mål i baken? Det är vare sig mer eller mindre än riktigt uselt.
Brattebobo skrev:Snälla kalla honom inte Stoffe. Jag klarar inte av det när vi redan sen gammalt har en Stoffe. Låt Stoffe vara Stoffe och Chrisse vara Chrisse ;)
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )