Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Farbror Morr skrev:"copy paste" på införartikeln på FFF:s hemsida? Ja så kan man ju också göra så klart :) Admin: Jag skriver för båda, lägger in här mest för att SF på något sätt ska leva vidare. Ingen annan som vill skriva...
Farbror Morr skrev:"copy paste" på införartikeln på FFF:s hemsida? Ja så kan man ju också göra så klart :) Admin: Jag skriver för båda, lägger in här mest för att SF på något sätt ska leva vidare. Ingen annan som vill skriva...
Lagetvidhavet skrev:Så är det. Riskfyllt. Kan inte riktigt bestämma mig om han borde få nytt kontrakt eller ej. En fullt frisk Kizito gör lätt tio-femton mål i ettan. Återstår att se vad som händer…
FotbollsFFantast skrev:Håller med delvis men Stoffe i stället för Wede är rätt obegripligt om det inte bara handlade om att Wede själv ville vänta in huvudtränare. Sett till prestation ålder mm talade allt för Wede efter 2021 kontra Stoffe.
FotbollsFFantast skrev:FFF väntar på Kitzito, ok, men jag är tveksam till att han blir fullt återställd? Borde han inte vart det redan 2021? Luktar lite Krizanovic….riskfyllt…… Men om han blir 100 procent återställd vore det ju en grym spelare i Söderettan! PS David S överträffar nästan redan Håkans politikersvar…haha. Forza Gula
FotbollsFFantast skrev:Håller med delvis men Stoffe i stället för Wede är rätt obegripligt om det inte bara handlade om att Wede själv ville vänta in huvudtränare. Sett till prestation ålder mm talade allt för Wede efter 2021 kontra Stoffe.
Mac_ skrev:Tycker Lars får med allt i sitt inlägg nedan. Ska vi få en nystart så kan vi inte behålla allt för många spelare heller. Trots allt var det ett kollektiv som inte fungerade 2021 som såg till att vi nu får börja om i Div.1 Södra. Wede hade säkerligen levererat på Div.1 nivå, men tycker också att FFF agerade rätt i detta fallet. Wede m.fl har varit med under den mest framgångsrika perioden i klubbens historia. Allt har sin tid dock. Nu ser vi fram emot de sista nyförvärven. Alla till Halmstad imorgon!
FFF- Marcus skrev:Gais är laget alla vill slå och anses störst säkert av våra konkurrenter.. dock märkligt för är vi som lirat högst upp i Sverige senaste åren och inte Gais. Vi borde vara dom alla vill slå! Ändå rätt bra publik o klack dessutom.
FotbollsFFantast skrev:Statutsen i truppbygget talar inte för en omedelbar comeback i SE, i mina ögon. Inte ännu kommer krävas mer nyförvärv för det.
Zackie skrev:Hur fan kan man förlänga med Stoffe o Tobbe o samtidigt inte med Wede, Wede sa tidigt att han mkt gärna ville fortsätta i FFF, klubben sa ju för nån vecka sen att man gärna låter Wede avvakta till ny tränare va klar o man från klubbens sida inte hade bråttom! Wede är ju för fan en riktig Hjälte!!!!
Tuta och Kör skrev:Tror dock inte Wede är kvar i klubben. Sedan finns det ju inte plats lägre, vi är ju i div1 och kan inte ha massa hög löner. Vi har där Wede tävlar en plats om . Stoffe Melker Linus Bala Aguda Rasmus Whilhem Finns inte mer plats. Kanske bara någon försvarare sen är butiken stängt. Ska vi hämta in någon mer så ska man vänta efter svensk cupen och se om det behövs något mer.
Gusten II Adrian skrev:Ja, mycket illa. Får fundera över årskortet nu..
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )