Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 26 | 13 | 7 | 6 | 46 |
5 | ![]() | 26 | 11 | 8 | 7 | 41 |
6 | ![]() | 26 | 10 | 9 | 7 | 39 |
7 | ![]() | 26 | 11 | 5 | 10 | 38 |
8 | ![]() | 26 | 10 | 7 | 9 | 37 |
TOTALT 46766 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mr_yellow skrev:Skönt med seger! Och vi ska njuta. Men jag är inte nöjd med seger varannan match för vi ska va med i toppen och inte mitten. Så förväntar mig vi går ut såhär nästa match också! Vinst igen och vi är igång ..
Zackie skrev:Jo visst har man sett det på högre nivå, men det positiva e ju att man gör ju bara misstaget en gång, så Tim lär inte göra om det så länge han spelar hos oss:) Bara tur att vi ledde med 2-0, då blev det en billig läropeng!
Gusten II Adrian skrev:Efter att ha sett highlightsen nu måste jag ställa mig frågande till sista målet. Sådana misstag sker ju inte ens i Bänareds pojklag. Mycket märkligt.
FFF-Eric skrev:Tydligt ute? Den var inte ute.
Sammo_FFF skrev:När man sett highlights kan man konstatera att vi dominerade totalt, och jävlar vilka mål vi gör! Läste i matchrapporten att vi fick ett mål bortdömt också, det var inte med i klippet så kan nån berätta om bollen var tydligt ute? Sen är det väldigt oroväckande med så här många målvaktstavlor på kort tid, sånt här ska ju inte kunna hända... Men förhoppningsvis lärde han sig nåt och kollar sin omgivning i framtiden hehe.
FFF_Klagshamn skrev:Istället för att värva en spelare som typ Wilhelm Ärlig så borde prio ett ha varit att hitta förstärkningar till en backlinje som varit obefintlig de senaste säsongerna.
Mr_yellow skrev:Som vanligt samma elva.. Låt Rasmus Fridolf få spela för fan!
Zackie skrev:Verkar va dåligt tålamod hos lagen nuförtiden, Jsödra kickar sin tränare efter endast en vinst första 3 matcherna, ÖSK va ännu snabbare, en match, sen åkte Joel. Jag tror på Chrisse, de e spelarna som inte levererar, de måste stäppa upp, ta kampen. Vill ha förändringar på söndag! 4-2-3-1 får vi väl leva med…ett tag till. Vill se Erlandsson Borgström Dahl Gabbe Melker L Melker N Stoffe Fridolf Hofsö Hintsa Kizito Crazy, Tobbe, Stålheden & Aguda är ur slag, Hintsa får en match till, sen kör vi Oskar C där, va som en jävla ångvält mot Böljan på den kanten i DM! Nu vänder vi detta
Visar 1 till 30 ( av 46766 poster )