Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 26 | 13 | 7 | 6 | 46 |
5 | ![]() | 26 | 11 | 8 | 7 | 41 |
6 | ![]() | 26 | 10 | 9 | 7 | 39 |
7 | ![]() | 26 | 11 | 5 | 10 | 38 |
8 | ![]() | 26 | 10 | 7 | 9 | 37 |
TOTALT 46757 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Kom igen gula skrev:Nu måste Eklund bort! Så länge Eklund är kvar kommer vi inte ta nästa steg att bli ett spelförande lag på övre halvan av Allsvenskan!
FFF forever skrev:Om inte ledningen fattat innan denna matchen att innerbackar samt centrala mittfältet inte håller borde de reagera och agera nu Sätt ner Dah på mittbacken och låt han spela med det minst dåliga alternativet Sätt in kreativitet på mittfältet och Sibelius visade på bra takter på försäsongen Kan fan inte bli sämre än försäsongen och första 3 matcherna Torn matchen var inte bra heller trots 3p
Falköga skrev:Själv dömde jag ut honom fullständigt efter att ha sett dom typ 25 matcherna i FFF. Extremt ojämn. Ville spela ett spel han inte behärskar, med en hög indianpassningar som följd. Rusade in i press för att han låg helt fel från början och blev givetvis då överspelad. Dom sista tre matcherna jag sett honom i, genrepet mot Landskrona, oddevold och Trollhättan. Där har han motbevisat mig helt. Han har spelat rakt och enkelt och eg varit helt felfri. Han är ju bara 23 bast och fortsätter han att spela efter sina förutsättningar så har han ju faktiskt en framtid på elitnivå också.
Falköga skrev:Som folk här satt och tog ut i laguppställning efter laguppställning vecka ut vecka in. Och sen blev lack när han drog. Jag blev förvånad över att han drog, för hade svårt att se klubbar på rad för honom. Är inte hundra att han är en starter när vi har allt tillgängligt, men är både överraskad och nöjd över att han bidrar såpass.
FFF_Emil skrev:För oss var en en av dem sämsta spelarna i laget ifjol, tabbe efter tabbe och otroligt svag i luftrummet
BrunoMatsson skrev:Hur skulle ni summera mittbacken Axel Noren som spelare som gick från er till GAIS denna säsongen? Positivt? Negativt?
Visar 1 till 30 ( av 46757 poster )