Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Visst finns det en oro när tränare efter tränare säger nej. Måtte vi landa i något bra senast nästa vecka! Förvånansvärt tyst kring nya spelare in. Har planen för Div 1 verkligen varit så genomtänkt? Usch, ingen bra känsla. Kämpa styrelsen!
FFF- Marcus skrev:Vilka begär det? Stoffe hoppas jag inte! Han ska va glad om ens får vara kvar för håller inte i ettan ärligt talat.
Zackie skrev:Verkar ju oxå lite konstigt att vissa gamla spelare inte förstår att man måste träna på em. o kanske ha ett jobb vid sidan om… finns ju inget lag i ettan som kan avlöna heltidsanställda proffs, finns ju spelare i SE som jobbar vid sidan av. Ta ert ansvar mot klubben, de va ni som spelade ner oss i källaren! Angående tränare är det ju mkt märkligt att ingen ny e på plats. Man måste ju sälja in ett projekt som känns intressant för kanske en tränare med högre ambitioner än ettan.
Mac_ skrev:Bara vi vinner DM med både damerna och herrarna är jag nöjd.
FotbollsFFantast skrev:Ja de gick ju upp i div 2!!
Zackie skrev:Det tror jag allt!
FFF_Klagshamn skrev:Kommer vi ens ha ett A-lag nästa år?
FotbollsFFantast skrev:Ja makalöst tyst om allt kring Falkenbergs FF. Verkar fan vara mer fokus på social hållbarhet och vara så satans myslojala med hela näringslivet, jo jag fattar att det är viktigt med näringslivet och sponsring. Men kan ni snälla skapa lite jävla spänning kring själva fotbollsbiten med? Hur kommer div 1 kostymen se ut? Trupp? Staben kring laget? Kommer vi ha mer än 1 tolk? Vilka diskuterar man kontrakt med? Hur många Mail har Håkan N från agenter? Eller har alla semester? Eller slutat redan?
FFF_Klagshamn skrev:Mot Europa!!
Mac_ skrev:Mäktigt, nu är DM för både damer och herrar lottade. Derome och Trönninge IF väntar för båda lagen. Tagga igång nu!
FotbollsFFantast skrev:Ja makalöst tyst om allt kring Falkenbergs FF. Verkar fan vara mer fokus på social hållbarhet och vara så satans myslojala med hela näringslivet, jo jag fattar att det är viktigt med näringslivet och sponsring. Men kan ni snälla skapa lite jävla spänning kring själva fotbollsbiten med? Hur kommer div 1 kostymen se ut? Trupp? Staben kring laget? Kommer vi ha mer än 1 tolk? Vilka diskuterar man kontrakt med? Hur många Mail har Håkan N från agenter? Eller har alla semester? Eller slutat redan?
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )