Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:1-1 hemma mot Tvååker. Det vi nuförtiden får anse som "helt okej". Inte sett jättemycket av matchen men det lilla man såg var det svårt att tro att en del av dessa spelarna spelat på allsvensk nivå för ungefär 13-14 månader sedan. Spelare som vi för bara något år sedan ratade som Rasmus Andersson och Johan Lassagård var med i det laget som under den första halvleken var det helt klart bättre av oss båda om jag förstått det hela rätt.
FFF- Marcus skrev:Jag vet vi lagt mycket pengar på truppen, mer än som går.. sedan att jag inte tycker allt är rätt osv är de ju alltid.. velat se lite fler nya och vissa jag inte tycker håller, men överlag rätt nöjd. Om kizito stannar mer nöjd.. Men jag står fast att det är nu eller aldrig! Vi har satsat mer pengar på truppen än vi egentligen kan enligt många håll.. Skulle vi inte klara det så kommer vi inte ha råd med denna strategi i flera år till. Skulle säga om vi inte går upp iår eller allra senast inom två år så kommer vi bli kvar här länge och få satsa på lokalt helt och hållet och ungdomar..
Gusten II Adrian skrev:Lite oroligt att Tim har en ”känning”..
Zackie skrev:Känns faktiskt redan i intervjuerna med Christoffer A inför matcherna att det är en helt anna go än senaste åren, det pratas hög fart, anfall o försvarspel, viktigt o visa vem som bestämmer! Senaste åren har det mest hetat ”vi håller på o sätta försvaret, anfallet får bli senare, ingen större vikt på träningsmatcher osv osv? Fan de gäller o vinna oavsett träningsmatch eller tävling. Bra där Christoffer!!!!
Zackie skrev:Kan undra hur lång betänketid Kizito fick? Dags o bestämma sig nu….annars måste man ju leta vidare. Samtidigt behövs de ytterligare en anfallare? ska vi spela som mot HBK 4-2-3-1 då har vi ju Hofsö o Christiansson som rena anfallare, där oxå Hintsa kan spela? Kizito har ju blivit erbjuden att spela på heltid, säkert ganska dyr o skadebenägen. Hade hellre lagt pengarna på Wede, där fick jag de sagt oxå:)
FFF_Klagshamn skrev:??
Falköga skrev:??
FFF- Marcus skrev:Gais är laget alla vill slå och anses störst säkert av våra konkurrenter.. dock märkligt för är vi som lirat högst upp i Sverige senaste åren och inte Gais. Vi borde vara dom alla vill slå! Ändå rätt bra publik o klack dessutom.
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )