Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Sammo_FFF skrev:Många som verkar tveka, men Div1 måste vi ju kunna leka hem eller?? Kalla mig optimist men jag tror vi vinner den hyfsat enkelt. Jag tror inte heller det är nån panik med att reformera truppen. Ersätt såklart dem som lämnar, och om man hittar nån bra deal ska man ju såklart slå till. Men i ettan tror jag att spelare som Tobbe och Stoffe komner vara fullt dugliga. De kan nu få stanna. Det absolut viktigaste är inte debatterbart, nämligen att hitta en ny tränare. Det har så hög prioritet att allt annat knappt spelar roll. Vi måste få in en ny tränare med en spelidé, som vi kan öva in nästa år och som förhoppningsvis även kan funka i SE2023.
PekkabadboyForEver skrev:Vi ska dricka sprit i Lindome och charma deras brudar. Är ni lika taggade som jag?
PekkabadboyForEver skrev:Vi ska dricka sprit i Lindome och charma deras brudar. Är ni lika taggade som jag?
Sammo_FFF skrev:Många som verkar tveka, men Div1 måste vi ju kunna leka hem eller?? Kalla mig optimist men jag tror vi vinner den hyfsat enkelt. Jag tror inte heller det är nån panik med att reformera truppen. Ersätt såklart dem som lämnar, och om man hittar nån bra deal ska man ju såklart slå till. Men i ettan tror jag att spelare som Tobbe och Stoffe komner vara fullt dugliga. De kan nu få stanna. Det absolut viktigaste är inte debatterbart, nämligen att hitta en ny tränare. Det har så hög prioritet att allt annat knappt spelar roll. Vi måste få in en ny tränare med en spelidé, som vi kan öva in nästa år och som förhoppningsvis även kan funka i SE2023.
Sidledsdanne skrev:Tre gamla Boisare på plan nu. Kom igen gula.
Brattebobo skrev:Frågan är om detta försvarsspel skulle hållit i div 1. Det finns lite att jobba på efter denna säsongen!
Zackie skrev:Äntligen va eländet slut!
Zackie skrev:Det låter faktiskt riktigt trist! Nytt o fräscht tack!
Lagetvidhavet skrev:Vi får alla hålla ögonen öppna på läktaren idag. Det kanske springer potentiella tränare på arenan och spanar :-) Askebrand huvudtränare och sportchef, Rode/David assisterande??
Brattebobo skrev:Jag fattar inte heller riktigt vad han gick i taket på, varenda kotte är väl överens om att det vart kasst från början till slut. Det är väl isåfall att man inte borde uttrycka det så som kommunpolitiker menar han… men varför inte? PS talar bara gott om klubben vad jag kan läsa, men säger att den här säsongen vart dålig. Även en stöttande supporter skulle säga detsamma. Från torsk mot Tvååker i genrepet till usel start på serien och en ännu uslare avslutning. Det är ju objektivt bara… som det är. Ingen kan anse något annat?
FFF-experten skrev:Skulle inte förvåna mig om FFF gör en kanonmatch i morgon... I övrigt tycker jag HN verkat "gotta" sig onödigt mycket åt FFF:s fall. Den ena artikeln efter den andra... Kan man inte lugna sig lite nu med alla skriverier? En annan sak; visst hoppas man att FFF ska få fram egna talanger och släppa fram dessa. Men det tycker jag att klubben försökt göra. De vill ju inget hellre än att få fram egna talanger. Tycker tyvärr dessa inte varit riktigt mogna uppgiften eller så har de dragit på sig skador...
FotbollsFFantast skrev:Rätt märkligt ändå….. Lunkans brev om att årets säsong inte är ett fiasko. Men Sportchef Håkan N säger att det är ett misslyckande i Lokalblaskan. Hårfin skillnad va? Och går samtidigt i taket för att kommunens starke man Per S tyckte säsongen var kass från början. Vilken den varit….förra med förresten…. Frågor?
FotbollsFFantast skrev:Viktigaste är väl å få in rätt tränare, tror man TT ska vända detta till SE igen vetefan hur man tänker, inte som huvudtränare iaf…
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )