Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF-Eric skrev:Tim är 184 centimer lång (inte 175) och har ledaregenskaper, vilket vi sökt. Startade ändå merparten av matcherna för TIF i år. "Mokki" har tyvärr inte platsat under de här två åren. Men en fin kille som jag gärna ser får regelbunden speltid på annat håll. Att kalla en spelare som startat 20 matcher för bänkvärmare är ändå lite konstigt, herr Brattebobo :)
Långabollar123 skrev:Hoppas dom driver med oss! Sparkar Ahmadi och tar in denne Tim. Herre gud???? Platsade inte i Tvååker ? Ahmadi nästan 2Meter lång hyfsad snabb , bra på huvudet och tuff, speciellt nu i DIV.1 Nu in med en mittback som är 1,75M lång och som inte platsade som mittback i Tvååker ? Jag förstår inte och 3 år på detta . Varför bestämmer inte tränaren vem man ska värva? Är det tränaren som värvar isåfall vem är Tränaren? Jag hoppas jag har fel men detta känns så där tyvärr.
skrev:Ja Dan Keat saknar man allt. Men Kwakwa, nja, väldigt begränsad spelare med lågt spel-iq.
Brattebobo skrev:Och Kwakwa:)
Lagetvidhavet skrev:Lassagård till Tvååker. Synd. Hade verkligen viljat ha honom…eller inte. Höj nivån nu.
FFF-Eric skrev:Glöm inte Dan Keat, for helvede.
FFF-Eric skrev:Glöm inte Dan Keat, for helvede.
Tuta och Kör skrev:Godwin kommer vi älska tror jag. Han kommer vara dominant i DIV1 och jag är 100% att vi kommer vara stolta. Bala kommer vara bra men kanske inte dominant men vi kommer vara nöjda med honom. Vi ska behålla dom för dom kommer höja FFF nästa år plus att dom kommer vänja sig mer och mer av Sverige och Falkenberg. Det jag är väldigt tveksam på är om vi verkligen kan behålla HINTSA? Jag tror inte det för det är många som jagar honom enligt Lunkan tyvärr. Han var ju top 10 bästa spelaren i DiV 1 när han var i Tvååker hösten 2020. räddade kvar dom och sedan har han tagit jätte kliv nu under hösten 2021. Behåller vi honom så tror jag hårt på FFF.
Zackie skrev:Av alla utländska spelare som provat lyckan här är de det bara Chisom 2018 & Penella 2007-2008 som lämnat nåt avtryck, resten har vart skräp, har de inte vart otränade när de anlänt så har det vart skadade. Man behöver inte gå över ån för o hämta vatten, finns många duktiga spelare runt om som med rätt träning kommer prestera långt bättre än alla utlänningar som vart här. När man läser i HN att 2åker gjort klart med en prestige värvning o detta då är Lassagård, då inser man vilken serie man hamnat i….
FalkenbergsFF skrev:Varför ska vi behålla de utländska spelarna som knappt bidraget en enda av dem? Extremt dyrt och något som bidragit till denna misär, d.v.s chansningsnyförvärv och pengar som inte kunnat betalas tillbaka i form av kvalité. Satsa på unga, hungriga killar med en DRIVEN tränare. Inte Tuvesson.
Micke122 skrev:Ludvig Öhman, Viktor Noring, Nsima Peter och Mohammad Ahmadi lämnar klubben. Lånen tar slut för Adam Bergmark Wiberg och Samuel Adrian. Har svårt att se Linus Borgström fortsätta hos oss. De utländska spelarna lär också bli svåra att behålla när vi ej kan erbjuda heltidskontrakt längre. Hoppas vi kan behålla en hyfsad stomme åtminstone.
Zackie skrev:De över 30 hoppas jag på Wede, Stoffe, Crazy o Nsima, bra så! Undra om de finns nån möjlighet o behålla ABW, hade vart värt från klubbens sida o satsa lite extra där, eller kanske genom externa finansiärer. Visst inte helt lätt o övertyga honom om ett år på bakgården men alltid värt ett försök? Jag tror ju att om vi vill tillbax direkt måste de kosta, men detta e ju upp till klubben, div 1 e ingen dålig serie utan topplagen e bra, sen är nog nivån mellan topp o botten större än i SE! In ABW we trust!
Gusten II Adrian skrev:Jag undrar jag hur het ABW kan vara på marknaden. Han lär ju inte ta plats i en allsvensk trupp. Möjligen undantaget Varberg, vilket kanske iofs hade varit helt rätt för honom.
Zackie skrev:De över 30 hoppas jag på Wede, Stoffe, Crazy o Nsima, bra så! Undra om de finns nån möjlighet o behålla ABW, hade vart värt från klubbens sida o satsa lite extra där, eller kanske genom externa finansiärer. Visst inte helt lätt o övertyga honom om ett år på bakgården men alltid värt ett försök? Jag tror ju att om vi vill tillbax direkt måste de kosta, men detta e ju upp till klubben, div 1 e ingen dålig serie utan topplagen e bra, sen är nog nivån mellan topp o botten större än i SE! In ABW we trust!
FFF-experten skrev:Först och främst så måste vi göra klart med en ny huvudtränare. Tuve är ambitiös och duktig men efter degradering två år i rad behövs definitivt någon utifrån som kommer in med "nya ögon", ny röst och med ny energi. Sedan måste vi vara extremt noggranna med hur vi bygger vår trupp. Varje kontrakt som erbjuds ska vara väl genomtänkt. Vi har inte råd med chansvärvningar eller att erbjuda kontrakt som tack för lång och trogen tjänst. Allt vi gör måste var noggrant genomtänkt och underbyggt. Därmed inte sagt att vi ska göra oss av med alla över 30. Vi behöver en stomme att bygga laget kring.
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )