Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
8 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
9 | ![]() | 21 | 7 | 8 | 6 | 29 |
10 | ![]() | 21 | 7 | 6 | 8 | 27 |
11 | ![]() | 21 | 8 | 3 | 10 | 27 |
TOTALT 46633 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Dabbainho skrev:Mycket möjligt. Är "lillebror" baserat på flest säsonger i SE? Det är inget att vara stolt över. Eller är det baserat på att FFF har finaste arenan i Ettan? Det är inget att vara stolt över. Bois spelar helt okej i AS, det va ett jävla tag sen man såg FFF göra. Tråkigt för er, roligare för dom två större Halländska klubbarna. En sista fråga.. vilken kanal kommer visa era matcher nästa år? ??
Dabbainho skrev:Mycket möjligt. Är "lillebror" baserat på flest säsonger i SE? Det är inget att vara stolt över. Eller är det baserat på att FFF har finaste arenan i Ettan? Det är inget att vara stolt över. Bois spelar helt okej i AS, det va ett jävla tag sen man såg FFF göra. Tråkigt för er, roligare för dom två större Halländska klubbarna. En sista fråga.. vilken kanal kommer visa era matcher nästa år? ??
Lagetvidhavet skrev:Vi ses snart lillebror.
Dabbainho skrev:Ugefär Div 1 nivå skulle jag säga. FFF har haft sina 15 minuter i ljuset. Nästa år är det Tvååker som kommer stå för svåraste motståndet. I ärlighetens namn har FFF krigat sig kvar på linjen i flera år, nu blir det kanske kul för er att kolla fotboll när nivån matchar truppen. Lycka till i Ettan!
Brattebobo skrev:Såg dem på plats, känner nästan att det räcker…
Dabbainho skrev:Ugefär Div 1 nivå skulle jag säga. FFF har haft sina 15 minuter i ljuset. Nästa år är det Tvååker som kommer stå för svåraste motståndet. I ärlighetens namn har FFF krigat sig kvar på linjen i flera år, nu blir det kanske kul för er att kolla fotboll när nivån matchar truppen. Lycka till i Ettan!
Brattebobo skrev:Såg dem på plats, känner nästan att det räcker…
Långabollar123 skrev:Ärligt talat har ni kollat på Målen vi släpper in?????? Herre gud? Jag skäms
Gabriel C skrev:Farväl Falkenberg.
Visar 1 till 30 ( av 46633 poster )