Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Emil skrev:Kizito på bänken??? Är detta ett skämt
HMF skrev:Adrian är väl den enda som kan lägga en passning som överstiger 30 cm?
Zackie skrev:Dags för spelarna att visa idag att de fortfarande vill vara heltidsanställda fotbollsspelare, i div 1 finns inte den möjligheten! Wede ska inte petas till förmån för Melker, däremot har jag svårt o se varför Adrian verkar så given? Hade nog velat ha Melker o Wede centralt. Nä de enda som jag ser som givet idag är att ABW o Kizito ska starta ihop!
FFF-experten skrev:Gott att det händer grejer i sommarens transferfönster. Ytterback, mittback och anfallare in. Bra jobbat FFF. Bra konkurrens om platserna nu med lagom mix mellan rutin och ungdom. Är övertygad om att vi vänder på detta nu.. Börjar få en stor trupp men inte kan jag tro att vi lånar ut Hintsa. Hösten är lång och vi behöver en bred trupp. Snart är väl Garbett tillbaka från OS också. Såg mycket intressant ut i de matcher han fick chansen i våras.
FFF_Klagshamn skrev:Ska vi skeppa iväg alla dom yngre nu med? Truppen består väl snart enbart av slutkörda 35+are. Denna cirkusen blir bara mer och mer spektakulär
FFF_Klagshamn skrev:Ska vi skeppa iväg alla dom yngre nu med? Truppen består väl snart enbart av slutkörda 35+are. Denna cirkusen blir bara mer och mer spektakulär
Långabollar123 skrev:Ja Edi klar för Sirius. Kul för honom!!!! Landskrona vill låna Oliver Hintsa, återstår att se om FFF släpper honom. Jag förstår dock inte vi som bottenlag är intressanta för andra lag högre upp? 3p imorgon ska vi fan ha . Jobba
FFF- Marcus skrev:Edi påväg till Sirius..
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )