Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FalkenbergsFF skrev:Haha, kämpa och springa kan ju vem som helst göra. I mina böcker så värderar jag en spelare med spelförståelse som kan värdera när och hur man ska springa, som dessutom är kreativ och säker med boll. Att han däremot vill FFFs bästa betvivlar jag inte, men vi ska inte bedriva någon social verksamhet. Göteborgsvarvet kan man pyssla med isåfall.
Gusten II Adrian skrev:Jag tycker att det känns bra med våra båda nyförvärv, de bör båda vara med i startelvorna framöver. Men jag accepterar inte att forumet pratar skit om Englund nu. Han är förvisso inte den med bäst teknik i truppen, men ingen annan som Tobbe ger 110 procent i alla matcher från start till slut. Det förtjänar vår respekt. Basta!!
Zackie skrev:Helt rätt o plocka Adam, vet vad vi får, enorm fysik, duktig i sina offensiva räder, ofta fina inspel, låga med lite skruv på som ofta dimper ner i farliga ytor i straffområdet! Minus e väl huvudspelet o tekniken, men som sagt bra mkt bättre än Englund. Nu gjorde Özen de bra igår, annars hade de vart givet med Borgström till höger o Crazy till vänster!
Zackie skrev:Helt rätt o plocka Adam, vet vad vi får, enorm fysik, duktig i sina offensiva räder, ofta fina inspel, låga med lite skruv på som ofta dimper ner i farliga ytor i straffområdet! Minus e väl huvudspelet o tekniken, men som sagt bra mkt bättre än Englund. Nu gjorde Özen de bra igår, annars hade de vart givet med Borgström till höger o Crazy till vänster!
Brattebobo skrev:Ursäkta men återigen, Chibuike och Kizito…. Hade väl ensamma kunnat skoja bort varenda försvar i Superettan känns det som. Men men, ska inte älta detta!
FotbollsFFantast skrev:Tycker du det är fel att värva backar som försvarsspelet sett ut fram till igår? Är ju föreningens elitlicens det handlar om. Jag är nöjd med att det värvas, däremot om man ser bakåt undrar man ju varför Jacob E ratades….
FotbollsFFantast skrev:Tycker du det är fel att värva backar som försvarsspelet sett ut fram till igår? Är ju föreningens elitlicens det handlar om. Jag är nöjd med att det värvas, däremot om man ser bakåt undrar man ju varför Jacob E ratades….
FalkenbergsFF skrev:Tycker fortfarande att saknaden av en toppklass ”tia” är påtaglig. Stoffe är inte duglig i den rollen. Något mer nyförvärv så kanske vi kan börja klättra. På riktigt.
Brattebobo skrev:Jacob blev väl erbjuden kontrakt? Men gick till Carlstad United…
FFF_Klagshamn skrev:Vi kanske borde värva hem Blomqvist-Sampi med?
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )