Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Långabollar123 skrev:Ska bli intressant att se hur Tuvesson ska trolla imorgon eller om han är feg för politiken i FFF . Säkert kort där alla rutinerade måste spela . Då är väl Kizito och Hintsa på bänken igen fast man förlorade sist. Vem tar Adrians plats ? Wede i mitten med Melker och Söderström på kanten ? Stoffe och Adam på topp? Intressant att se hur dom gör . Feghet eller satsa som alla andra lag gör. Feghet så är det torsk igen tyvärr . Oavsett så kämpa som fan alla som spelar .
FF Kämpa skrev:Klart! Tränade igår enligt flera
Zackie skrev:Är detta en personlig önskan/ förhoppning eller nåt som är aktuellt?
Lagetvidhavet skrev:Nu längtar man tills på Tisdag! Dags för en vinst nu. Jag tror den kommer emot HIF. Kämpa!
Lagetvidhavet skrev:100 st stå…
svartvit1915 skrev:Någon här som vet antalet biljetter ni fått att tillgå på matchen mot heif? Hoppas för övrigt att ni vinner matchen
FF Kämpa skrev:Ludvig Öhman ny mittback senast ifrån Grimsby Town
FalkenbergsFF skrev:Håkan har haft nio dagar på sig på transferfönstret. :)
FalkenbergsFF skrev:Håkan har haft nio dagar på sig på transferfönstret. :)
PolitikerPer skrev:Jag har inte orkat kommentera veckans förlust tidigare. Och jag kan fortfarande inte ta in orden ”vi gör en bra match” för då förlorar man inte med 3-2 efter mängder med chanser att göra mål. På 18 hörnor lyckas vi enbart skapa ett baklängesmål tack vare ännu ett individuellt misstag. Det är så tydligt att det som saknas är kvalité och ledarfigurer på plan. Precis det Hasse sa inför säsongen har blivit verklighet ”vi har bredd men saknar kvalite” Är det kört? Såklart inte men jag är som så många andra orolig. Värvningar av vinnarskallar behövs. Och läser jag att Nsima Peter (alltså han som inte erbjöds förnyat kontrakt för 6 månader sedan) värvas tillbaka, då ger jag upp ??
Zackie skrev:Såg att även Calle W va otränade med oss nu, alltid kul att gamla spelare e med, samtidigt kan man ju inte va hur många som helst på träningar tänker på Nsima, Alfred o nu då Calle om inte man har någon framtida tankar med det, känns att Tuve har fullt upp med den trupp vi har?
Tuta och Kör skrev:Ni gör jätte bra jobb och älskar att ni alltid blickar framåt. Däremot håller jag inte med om att man man inte kan kritisera visa spelare, för nu låter det att VI BEHÖVER INTE HÄNGA UT SPELARE SOM GJORDE MISSTAG PÅ MÅLEN? Om det hade varit Kalle Björklund eller någon ung kille så hade man hängt ut med namn men inte TOBIAS ENGLUND. Det är just därför vi förlorar med mycket inviduella misstag, för det finns ingen kokurans på visa spelare i laget och speciellt i försvaret och dom kan om och om göra misstag för dom kommer ändå få spela nästa match. Jag gillar mer det tränaren Jocke gör i Varberg Bois, där ingen känner sig given och ingen vet hur laget kommer se ut vecka efter vecka. I FFF vet alla sin plats.
Zackie skrev:Jo jag vet Ahmadi, skrev ju 3, Tobbe,Axel & Ahmadi, men vi behöver väl minst en till om 2 av dessa e borta?
Brattebobo skrev:Måste ju bli Ahmadi i det läget. Men givetvis väntar vi allt ivrigare på nyförvärv snarast, först och främst där.
Zackie skrev:Eftersom att man valde att förlänga Gabbes låneavtal med Åtvid känns de som att minst en mittback är på väg in, i truppen nu finns ju bara 3 mittbackar, förra året hade vi ju Mathisen som backup, nu finns de ju ingen, säg att en e skadad o en avstängd, vem ska då spela mittback, Özen eller Tobbe E? Nej tack!
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )