Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Hur fan kan Edi komma in före Kizito och Hintsa?????? Undra hur dom tänkte? Vågar dom inte byta ut visa spelare??? Stoffe va död för länge sedan och Kizito skulle in redan när det var 11 hörnor, då hade han satt säkert 1 mål av dom 7 hörnor som kom. Hintsa skulle kommit in före Kalle alla dagar i veckan. Alla andra lag vågar ta ut viktiga spelare om dom inte håller eller är för trötta. Stoffe kröp ut och frågade om han fick byta........ Va fan In med ny snabba killar och jag tror felet ligger där. Många halv fuskar för att dom är för trötta. Bytt bytt Hade till och med tagit in Fridolf som och har fart. VÅGA
FFF-experten skrev:Eftersom jag fortfarande inte fattar hur 3 bollar kunde hamna i vårt mål så har jag kollat in repriserna... 1:a målet kommer efter ett svagt försvarsspel på högerkanten. Bollen borde skickats upp på läktaren långt innan det över huvud taget blev en målchans av det. 2:a målet är i och för sig ett bra skott men är samtidigt, ett mycket tamt försvarsspel från FFF. 5 gula spelare finns alldeles intill bollbanan. Ingen av dessa försöker täcka skottet utan samtliga står raka som tändstickor när bollen passerar förbi. (Egentligen är det ett under att bollen kan passera förbi samtliga 5 gula utan att ta på någon av dessa). 3:e målet är en ren och skär försvarstabbe. Vår ytterback är 20 meter före närmsta motståndare när bollen dimper ner men lyckas ändå inte reda ut situationen... Känns som att vi gav bort 3 pinnar idag tyvärr...
Billary skrev:Nu kära falkenbergare ska jag berätta vad som är fel , att ha en ointresserad företagsledare och en revykung som känner varandra via Rotary och bara vill Känna glansen av ett FFF i allsvenskan kommer inte att hjälpa , sen att ta assisterande tränare är en katastrof , tro mig, jag hatar BOIS men vill ha er i allsvenskan , så börja med att byta styrselsen för inbördes beundran och tränare så ska det nog gå bra Och egentligen är ju Böljan den bästa föreningen i Falkenberg ??
Billary skrev:Nu kära falkenbergare ska jag berätta vad som är fel , att ha en ointresserad företagsledare och en revykung som känner varandra via Rotary och bara vill Känna glansen av ett FFF i allsvenskan kommer inte att hjälpa , sen att ta assisterande tränare är en katastrof , tro mig, jag hatar BOIS men vill ha er i allsvenskan , så börja med att byta styrselsen för inbördes beundran och tränare så ska det nog gå bra Och egentligen är ju Böljan den bästa föreningen i Falkenberg ??
FFF_Klagshamn skrev:Jo visst 18 hörnor. Men om man tittar på vad vi gjorde av majoriteten av dom så slogs dom alla ut i dammen bakom arenan..
Zackie skrev:Vinner vi inte en sån här match så vet inte jag vilka matcher vi ska vinna, motståndarna behöver ju inte ens vara bra, utan vi bjuder på mål hela tiden, tycker de e dags o byta målvakt nu, Noring imponerar tyvärr inte längre, ska inte tappa 2-3 målet. Spelet e bra i övrigt, men släpper man in 3 mål vinner man inte. Div 1 närmar sig o ingen verkar bry sig i ledningen, forfarande 2veckor kvar av semestern på sportkontoret så nä de kommer inte hända nåt.
Gulfot skrev:Helt sjukt vad effektiva Jönköping är. Där har vi mycket att lära... Vi är i mina ögon helt överlägsna, men släpper in mål på mål och lyckas inte sätta någon av alla hundra...
FFF_Klagshamn skrev:Nä det kan nog bero på att vi saknar en backlinje som jag nämnt. Vi kan spela hur bra som helst om vi inte har en backlinje så kommer vi inte vinna några matcher. Tack o godnatt
Gulfot skrev:Helt sjukt vad effektiva Jönköping är. Där har vi mycket att lära... Vi är i mina ögon helt överlägsna, men släpper in mål på mål och lyckas inte sätta någon av alla hundra...
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )