Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Mitt i allt elände så har de faktiskt vart intressant o se Garbett 2 senaste matcherna, har växt en hel del. Mot Vasalund Noring Linus B-Kalle-Axel-Bala Söderström-Stoffe-Garbett-Wede ABW-Kizito Tycker Kalle o Axel till stora delar gör de bra igår, stöter fram emellanåt o är väl hyggligt stabila, dock deras första match ihop, Linus är väldigt nyttig o fin teknik, Bala bättre än Englund, om Söderström fortfarande e skadad in med O Hintsa där. Englund, Özen o Edi håller tyvärr inte måttet för tillfället. Adrian är avstängd, Melker skadad, så Garbett kan va ett alternativ centralt. Adrian har haft fina hörnor/frisparkar tidigare men igår föll han liksom laget ihop o allt va skit!
Tuta och Kör skrev:Han är stenhård, Mjällby fick problem med honom när han började ställa krav på gamla profiler i laget. Då vände sig dom äldre spelarna mot Lantz och fick han sparkad. Ska du spela för hans fotboll så kommer du få springa. Det är regel nr1. Jobba jobba jobba annars spelar du inte , inte om du heter Tobbe Carlsson , Eglund , Özen; Söderström ,Edi alla måste ge allt . Ingen svåger politik här inte . Det skulle vara perfekt för FFF
FotbollsFFantast skrev:Marcus Lantz röstar jag på.
FotbollsFFantast skrev:Reviderade precis min målsättning, undvika kval nedåt. Kan bli tufft nog.
Lagetvidhavet skrev:Rensa-Jensa? :-)
FotbollsFFantast skrev:Marcus Lantz röstar jag på.
FalkenbergsFF skrev:Stoffe tycker alltså att det är en ”bra match”. Säger ju det mesta om den kravställan som finns i föreningen/laget. Jantelagen och svågerpolitiken genomsyrar hela föreningen, oavsett hur värdelös man än är. NOLL krav på prestation.
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )