Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Dags att släppa Gejs och fokusera på Brage. Kan hoppas att Hasse har tagit ett rejält snack med grabbarna och fått dom att inse att det är dags att vakna upp nu! Svårt att formera laget nu när Kalle, Björklund och Özen verkar vara redo för spel. Bala bör väl komma i veckan också? Han är troligtvis inte i matchform dock. Jag tror ändå på att starta med Björklund och Söderström. Den senare utan att imponera alls senast, men med en bra rutin. Magskadan kanske hämnar honom. Dags för revansch!
Tuta och Kör skrev:Du kanske har en poäng men??? Föryngring ja och dessa killar är inte dåliga och det kommer visa sig längre fram. Samtidigt har vi ju Özen,Kalle Söderström, Eglund , Wede och Tobbe??? Dom skulle bort och sedan skulle vi ha tagit in 26-27 åringar som har hyfsat erfarenhet och som är i bästa åldern och vill upp i högsta serien. Dessa jag nämnde här har rätt så höga löner också. Jag tror verkligen att vi hade hittat spelare som kan ta över deras lön och bidra mycket mer än dessa trötta spelare. Spelar 100% hellere med Borgstöm, Melke och Hintsa än Özen och grabbarna.
Brattebobo skrev:Nej att vi ska spela 4-3-3 tror jag är skrivet i sten nu. Istället för att få ihop en så bra trupp som möjligt och anpassa spelsystemet efter det skall man väl nu ha värvat spelare med tanke på den nya spelidén, vilken när den sitter skall kunna vara mer framgångsrik även i allsvenskan. Jag har inget emot att jobba in ett nytt spelsystem och ha en vision för vilken slags fotboll vi ska spela framöver, tanken är god tycker jag. Med degradering och en sån rejäl föryngring av truppen är det inte konstigt om det tar tid innan det bär frukt och börjar se riktigt bra ut. Vilket jag tror kan bli nästa år, då det som sagt tar tid och flera yngre spelare kommer bli mycket bättre av ett års speltid nu i superettan. Hasse lär väl vara vår tränare fram till pensionen i princip så är ingen idé att tänka på något tränarbyte för hur det än går denna säsong kommer vi bygga på hans arbete fram till den dag han själv väljer att vandra vidare.
FFF- Marcus skrev:Vi får släpps detta nu! Blir alltid några dåliga matcher på en säsong. Får hoppas detta var en av dom! Nu är de viktigt vinna och se till man inte är mer än 4-5 poäng efter top 3 efter första omgångarna. Ingen skada skedd redan såklart. Ang spelsätt så kommer vi köra 4-3-3 så ingen idé ni diskuterar annat..
FFF-experten skrev:Känns inte bra att vi fortsätter att släppa in så lätta mål...har tittat på målet igen och vad ska man säga? Rena pojklagsförsvaret på det frisparken. Dessutom en helt onödig frispark att ta från första början. Vi gjorde en bra första halvlek och pressade GAIS högt. Såg riktigt bra ut i första men det är ändå något som saknas. Trots pressen och många grova misstag och bjudningar från GAiS så skapar vi förvånansvärt lite framåt. Det blir lite för mycket "puttenuttande". Vi krånglar till det så förbaskat. Skulle vilja se lite mer rakt på mål och mindre duttande.
Zackie skrev:4-4-2 har alltid fungerat för oss, men hela tiden ska man hålla på o göra saker o ting så jävla komplicerat, en sak jag saknade igår var tyngden på innermittfältet, hade vi haft 2 centrala mittfältare hade Dahl kunnat ta plats jämte S Adrian där, då får vi lite storlek fysik därinne, Stoffe till höger o nya nigerianen till vänster, sen att Edi o ABW växeldrar däruppe. Hintsa, Melker gjorde absolut inte bort sig utan kan mkt väl gå in en start 11:a. Hintsa kan vi tex köra till vänster o köra den nya på VB o bänka Englund.
kielen skrev:Gött att vi slog Barcelona idag, av att läsa här så verkar det ju så. Hybris-bönder.
FotbollsFFantast skrev:Ja det var många besvikelser igår.... Vi har en jävla tur att Norén inte får rött i första, det hade jag inte protesterat mot.... Kunde han nu hoppa in Björklund förstår i alla fall inte jag varför han inte startar matchen? Oavsett om han tränat mindre det senaste.... Sämst igår av alla i stort sett var alla dåliga inlägg 5 m högre å längre än de ska vara.... 4-4-2 i Borlänge så tar vi revansch de luxe!!! Nu lägger vi Gais till handlingarna. Forza Gula
kielen skrev:Gött att vi slog Barcelona idag, av att läsa här så verkar det ju så. Hybris-bönder.
Helig skrev:Haha, snacka om hybris med tanke på er försäsong samt insats idag. Ni bör akta er så ni inte råkar ut för en BP.
Tuta och Kör skrev:DRIVER DU ????? Detta kan vara dom ända 3p ni kan ha tagit i år. Vi kanske inte går upp i år men ni var totalt utspelade idag och ett tag trodde jag att det var vi som var Barcelona men kom på att GAIS var fruktansvärt dåliga. Synd vi inte fick hål på er tidigt för då kanske det hade slutat 5-0 Men Grattis till segern och va lite ödmjuk för det kommer bli jobbigt år för Gais.
Tjaoo skrev:Förstår att du är ledsen över förlusten, men statistiken talar väl för att min känsla stämmer. Skrällseger mot Falkenberg? Den dagen jag ser det som en skrällseger mot Falkenberg är det illa. Bara för att ni gjort en vända till allsvenskan och kommit sist gör inte er till något speciellt :D.
Messi skrev:Snälla du släpp det där med statistiken, kolla matchen o prata sen. Okey ni vann matchen,men det var la det enda ni gjorde idag.
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )