Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tjaoo skrev:Nog vår svagaste match hitills i år, i alla fall första halvlek. Spelarna har inte tränat ett enda pass på gräs då GAISgårdens gräs tyvärr är helt odugligt. Andra halvlek var väl mer GAIS och sett till statistiken var nog vinsten relativt rättivis också. Ser att vi vann avsluten med 10-6 och avsluten på mål med 4-2 t.ex. Oavsett en usel första halvlek, bättre andra och skönt med 3 pinnar
Lagetvidhavet skrev:Rättvist? Är du allvarlig? Ni var ju knappt över halva plan fram tills erat mål, dessutom körde ni vm i maskning hela andra halvleken. Maken till mer gnälligare spelare var det längesen jag upplevde. (ni låg ju mer mer än stod upp..) ni ville ju inte spela fotboll i andra. Era spelare drog upp på tiden vid insparkar, inkast osv. Gång, på gång, på gång. Nej, vi var helt odugliga. Jag tycker ni gjorde det bra efter era förutsättningar. Ni måste ju vara sjukt nöjda över denna skrällsegern.
Tjaoo skrev:Nog vår svagaste match hitills i år, i alla fall första halvlek. Spelarna har inte tränat ett enda pass på gräs då GAISgårdens gräs tyvärr är helt odugligt. Andra halvlek var väl mer GAIS och sett till statistiken var nog vinsten relativt rättivis också. Ser att vi vann avsluten med 10-6 och avsluten på mål med 4-2 t.ex. Oavsett en usel första halvlek, bättre andra och skönt med 3 pinnar
PolitikerPer skrev:Grymt besviken på denna premiär, såg riktigt roligt ut första 35-40 minuterna men sen blev det uddlöst. Och efter 0-1 så kommer gamnackarna fram och GAIS får matchen precis dit de vill. Otroligt svaga hörnor från våran sida. Egentligen inga heta chanser överhuvudtaget. 0-1 målet är en ordentlig bjudning och visst dålig markering av Hintsa men tycker han var en av de bättre idag. Jag hade faktiskt förväntat mig mer.
Brattebobo skrev:Jo så är det ju, men det allra största problemet som jag ser det är väl ändå hur vi kan släppa in ett så fruktansvärt billigt mål?
Lagetvidhavet skrev:Fan! Problemet är ju att vi skapar alldeles för lite första femtio minutrarna..Gais är ju knappt över halva planhalvan. Kan vi rätta offensiven tills nästa helg så ska det kunna bli bra.
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )