Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Match idag, Wede från start på O Hintsas plats, hoppas han verkligen visar idag att han vill ha den platsen, gillar Wede o hans vinnarskalle sen är han väldigt bra med bollen o har ett fint skott, minns bla målet mot Hammarby hemma i höstas!
ARRIBA skrev:Information om vem som eventuellt är påväg in? "En spelare som går direkt in i startelvan" vilken position tänker ni? Mittback?
Gulfot skrev:Vi spelar i S1, inte AS...
Zackie skrev:Har vi inte redan en back på ingång förstår jag inte alls varför vi lånar ut Gabbe, han har ju heller aldrig i mina ögon fått en ärlig chans o visa upp sig, han gjorde de bra i AS förra året framförallt mot ÖFK borta i 2:a halvlek när han kom in. Hade vart kul o sett han jämte Kalle B.
Tuta och Kör skrev:GUD snälla ge oss en mittback.........
The Boss Fbg skrev:En spelare på väg in som av olika skäl inte kommunicerats - tänk om det är Rasmus Bengtsson fd MFF??? Han vill inte flytta med familjen - så utbudet blir ju lite begränsat. Men lite pendling hade nog fungerat kortsiktigt (2021) - hade varit en drömvärvning i försvaret...!!!
FFF-experten skrev:Dagens match ska man inte dra för stora växlar av. Rena U-21 uppställningen ju... I övrigt tycker jag att vår kämpe och slitvarg Tobias Englund är viktig för FFF. Verkar vara en hyvens kille som sprider positiv energi kring sig och som alltid ger allt. Sådana växer inte på träd. Jag tycker däremot att han gör sig bäst rättvis högre upp på plan än som back.Han har ju dessutom ett flertal gånger visat att han är en målskytt av rang!! Sätt upp Englund som en hårt arbetande vänsterlöpare i tremannaanfallet och värva hem klubblöse Adam Eriksson som ytterback. Sedan är vänsterkanten löst! På andra sidan sätter vi Özen som högerback och löpstarka Söderström som högeranfallare. På så sätt får vi 4 st mycket löpstarka spelare som stöttar vårt tremannamittfält. Genialiskt eller hur?
FFF_Klagshamn skrev:Vi behöver en till mittback om vi ska värva någon (och det bör vi göra). Är riktigt tunt där iaf om man ska se till kvalitén på den positionen. Föredettingar som Adam kan gå till Norrby eller Tvååker.
Är väl upp till var och en då! Jag har i alla fall större förväntningar....QUOTE=Tuta och Kör skrev:Så ila är det väl inte??? Vi spelade stort sätt med U21 lag? FFF var bättre och skulle vunnit denna match. Sista 15-20 min hade vi inne 4-5 st U19 killar också. Jätte kul att man matchar alla. Det kommer bli bra .
xfbg skrev:Fan va illa det är när vi inte vinner mot Österlen! Skulle tro att dom flesta divison 1 lag har bättre backlinje än vad vi har????
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )