Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:I höstas låg vi under med 4-0 efter 19 minuter, hade inte Elfsborg slutat spela hade de blivit 12-0 där, då hade vi ändå ordinarie lag, så de verkar ju inte göra nån skillnad.
FFF_Klagshamn skrev:Får riktiga 12-0 i baken-vibbar av att höra Norén och Gabbe mot Elfsborg
FotbollsFFantast skrev:Kalle Björklund tror jag mycket på, hoppas Norén eller nån annan testas i mitten ihop med KB, Özen håller bra, då är det mer öppet på vänsterbacken enligt mig, Englund tvekar jag på...
Herr Gaston skrev:Mattias Nilsson i dagens HN krönika har gjort en klarsynt analys av matchen. Det finns trots allt hopp för den lokala journalistkåren, lite ros ska de ha när det förtjänas. Forza FFF
Brattebobo skrev:Fast 2-1 bör han väl ha tagit dock.
FFF_Klagshamn skrev:Patetiskt idag. Offensivt helt okej i första. Andra halvleken är ett riktigt lågvattenmärke. Noring är en riktigt bra målvakt är väl det vi kan ta med oss
Falköga skrev:Ja. Offensiven och det beryktade possessionspelet är ju magisk.
FFF_Klagshamn skrev:Din poäng blir bara mer och mer tydlig när man ser på denna defensiva shitstorm som utspelat sig hittills mot Degerfors.
Brattebobo skrev:Offensiven är jag inte orolig för, det är defensiven som blir frågetecknet i år hur bra vi kommer få på plats.Hade vi haft med oss Calle J och Amiot ner i Superettan hade det nog bara vart till att gå ner och vända upp igen som HBK förra året ungefär känner jag, men det är mycket som behöver sitta betydligt bättre defensivt om vi ska vara med i toppen.
FFF_Klagshamn skrev:HBK hade 3 säsonger nere i superettan dock ;)
Brattebobo skrev:Offensiven är jag inte orolig för, det är defensiven som blir frågetecknet i år hur bra vi kommer få på plats.Hade vi haft med oss Calle J och Amiot ner i Superettan hade det nog bara vart till att gå ner och vända upp igen som HBK förra året ungefär känner jag, men det är mycket som behöver sitta betydligt bättre defensivt om vi ska vara med i toppen.
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )