Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Danielos skrev:Betalar Falkenberg hela lönen för lånespelarna eller står Djurgården/Malmö för en del?
FalkenbergsFF skrev:Nu kommer jag och i sedvanlig ordning verka lite negativ.... Tycker det är lite oroväckande om man fastnar i ett låneberoende av tilltänkta spetsspelare. Är ingen direkt långsiktig strategi då spelarna troligtvis försvinner efter en säsong. Dessutom så skulle vi gå upp till Allsvenskan på nytt så lär dessa försvinna och man tvingas värva nytt och den berömda kontinuiteten försvinner. Tolka mig rätt, jag är jättepositiv till duktiga fotbollspelare, såvida de kan göra mer än en säsong hos oss.
Danielos skrev:Ännu ett lån på g?
FF Kämpa skrev:Ny vänsterback? Englund var bland de som stack ut i AS, varför skulle vi ha in en till där? Håkan har redan sagt att han klarar 30 matcher. Lägg krutet på ersätta Calle o Mathisen
FF Kämpa skrev:Ny vänsterback? Englund var bland de som stack ut i AS, varför skulle vi ha in en till där? Håkan har redan sagt att han klarar 30 matcher. Lägg krutet på ersätta Calle o Mathisen
Zackie skrev:Det stora problemet här är ju dock att Edi själv uttryckte att han vill prova nåt nytt efter förra säsongen, får väl hoppas att det mest var besvikelse efter uttåget o att han nu är revanschsugen istället! Han har dock 2 år kvar på sitt kontrakt, gör ha de riktigt bra i år så kan vi ju sälja honom nästa år till en bra peng, grabben är ju dock bara 20. Ett 3 mannaanfall med Edi-ABW-Hintsa känns riktigt intressant, då har jag ändå inte räknat med Kizito som kanske är den bästa när han e hel! Vi skulle behöva en vänsterback, mittback o central mittfältare av hög SE klass, i dagsläget Tim E Özen-Norén-Gabbe-Englund Lorik-Stoffe-Wede O Hintsa-ABW-Edi
FFF-experten skrev:Med tanke på hur vi spelade förra året med mycket långa bollar och där vi satsade på fasta situationer så kan det ju i ärlighetens namn inte varit så lätt för Edi. Hans starka sidor är ju knappast längden och luftspelet precis. Han gjorde det bra under de förutsättningarna. Om vi nu får till ett mer bolltrillande lag och mer spel utmed marken så kan vi nog utgå från att Edi lyckas än bättre...
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )