Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Börjar sjunka in nu. Vi har alltså 15 man på träningarna just nu. 15 spelare. Vi får förfan snart knappt ihop ett 11-manna-lag. Är djupt orolig över utvecklingen. Har vi inte fått in 2-3 riktiga förstärkningar inom en vecka befinner vi oss ärligt talat i djup kris och man kommer ha fullt fog att befara att vi kanske t.om ska vara nöjda om vi ens är en elitklubb 2022.
Brattebobo skrev:Ja, vi väntar vidare på nyförvärven. Att de kommer tvivlar man inte på, sen får vi väl se om det blir det antal av hög kvalité som man hoppas på. Efter att ha tittat på FFF-tv drar jag en slutsats som kanske inte säger så mycket om hur han kommer prestera, men Oliver Hintsa framstår som en väldigt mogen spelare mentalt. Har på känn att han kanske kan vara/bli bra på riktigt med Superettanmått mätt i år. Nu vet jag att han inte platsade i HBK, men har förhoppningsvis utvecklats med spel i div 1 där han vad det verkar som började leverera. Är det någon HBK:are här och smyger och har en uppfattning om honom? Kommentera gärna ;) Kan han ”bli något” i Superettan 2021?
HMF skrev:Om man nu skulle lägga pengar på en mittback så borde man väl ändå kunna hitta någon bättre än Amiot? Mig har han inte imponerat på..
FFF-Eric skrev:Amiot har kontrakt i nederländska högstaligan. Osannolikt att en superettan-klubb kan köpa loss spelare därifrån. I så fall måste han lämna/de bryta kontraktet först.
FFF-experten skrev:Man får tacka för intervjun med Eklund...Där framgår bla att man vill satsa mer på unga spelare (som man förhoppningsvis kan tjäna pengar på).Eklund säger också att man tittar efter snabba, spelskickliga spelare som är beredda att jobba hårt....En fyrbackslinje är det som gäller i år. Inga kioskvältare precis men ändå intressant...
FF Kämpa skrev:Blir spännande att träningen drar igång igen i veckan! Nytt år o nya möjligheter och även en rolig serie men rejält tuff! Inför 2018 prickade Håkan o company rätt i rekryteringarna, får hoppas att de blir samma i år. Tycker truppen ser strak ut i nuläget och tror ”laget” är revanschsuget och kommer vara bättre än förra året tillsammans vilket ja tror många missuppfattat lite. Känns som folk uppenbarligen tror att truppen på pappret ska vara bättre än i AS, det är väl väldigt sällan de brukar vara så eller? Dem gör vad dem kan för att få upp tron på laget o föreningen, såklart att Håkan, hannell, hasse o hela ledningen vill ha ett bättre lag i år på plan, de strävar man väl alltid efter. Att man ska plocka in nyförvärv av bra klass det förväntar jag mig om man vill gå upp men på hela sammantaget så måste man nog förstå att det inte är truppen som ska vara bättre utan laget som ska stå sig starkare ihop och på plan spela en böttre fotboll!
Zackie skrev:Nu e du lite väl pessimistisk;) En start 11:a idag Tim E Norén-Gabbe-Tobbe-Englund Söderström-Stoffe-Lorik-Wede Kizito-Edi Ett lag för övre halvan är det iallafall. Lägg därtill lite oskrivna kort som Oliver H, Melker N o Sander då som oxå håller på mittbacken.
FotbollsFFantast skrev:Faktum kvarstår anser jag, den trupp vi nu har under kontrakt, vore det en bedrift att undvika de 2 negativa kvalplatserna. Men det är långt kvar till premiären, mycket kan hända och kommer säkert hända med!
Lagetvidhavet skrev:Absolut att han har det största ansvaret men köper inte det snacket. Han gör väl allt han kan med dom ekonomiska resurserna vi har? Sen om inte det räcker så tycker vissa att han skall sparkas och vissa inte. Vi tycker olika där. Håkan sitter kvar och det får man på acceptera. Gör man inte det så är det väl inte mer än rätt att man själv går in på sportkontoret och pratar med honom eller Hanell och lägger fram sina argument. Dom är ju väldigt välkomnande så besök dom. Att sitta här och trolla blir ju liksom så inte dynamiskt.
FFF- Marcus skrev:Har läst lite vad som skrivits här och först och främst är väl detta forum till för att diskutera vårt lag! Både bra och dåligt och spekulera etc.. Om nu folk stör sig på att en del inte tycker FFF gjort ett bra jobb så argumentera mot absolut men alla får ha sin åsikt! Vi är trots allt den enda klubben inom eliten som behållt tränare och ledare och sportchef trots dåliga resultat.. förstår att folk är besvikna och tar ut sin frustration.. Sedan säger inte jag att dom är dåliga på sitt jobb och det finns säkert många orsaker att vi inte fått några nyförvärv ännu som lovades av hanell .. tror absolut vi har några väldigt nära och pratar med många.. så jag tänker inte bedöma årets silly season redan nu! Men diskussion om vi är i framkant vad gäller scout och sådant för va ett topp 20 lag som vi ändå varit i många år nu.. Nja ganska säker på vi jobbar lite med med äldre metoder och chansning men är även det ekonomin som styr säkert.. Oavsett kan ingen säga att inte Hasse, Håkan och spelarna bär ansvaret för enligt mig två dåliga säsonger.. Köper att många tyckte nu var chansen att börja om med nytt på dom platserna i föreningen.. Sedan tror jag att vi kan säkert utmana om gå upp redan iår med samma sportchef och tränare och etc.. Frågan är dock om inte de blir samma visa igen att vi inte etablerar oss i AS ännu en gång? Trevligt att många är engagerade kring FFF!
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )