Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FalkenbergsFF skrev:Nu har inte jag varit med i er diskussion men Håkan Nilsson är sportsligt ansvarig för Falkenbergs FF, har våra resultat undgått dig? Klubben skulle etablera sig i allsvenskan men misslyckades, vem bär ansvaret?
Lagetvidhavet skrev:Vad menar du? Ställer du mig den frågan? Jag har aldrig arbetat som sportchef så jag håller mig väldigt ödmjuk inför den uppgiften och vägrar kommentera hans jobb. Berätta gärna för mig med exempel varför han gör ett dåligt jobb?
FFF_Emil skrev:Ja exakt så varför har Håkan Nilsson denna ”svåra” rollen?
Lagetvidhavet skrev:Varken jag eller du har erfarenhet av sportchefs-yrket. Det är inte bara att lämna fram ett kontrakt så är det klart. Agenten hetsar, spelaren velar och man ska komma överens med lön osv. Det är inte så enkelt som många verkar tro.
Zackie skrev:Sen måste man ju som klubb oxå kräva lite svar från spelare som håller på o vela om man ska förlänga eller ej, sen kan man inte vänta hur länge som helst med att locka till sig spelare, då blir de bara skrapet kvar!
Lagetvidhavet skrev:Lugna dig. Ett jävla hetsande härinne. Hellre att det blir bra än att hela truppen är klar imorgon. Säsongen slutade för en månad sedan, vad tror ni själva? Klart det tar lite tid. Se så. Gå hem och måla lite flaggor och engagera er i supporterkulturen i staden så har ni något att göra istället för att tok-gnälla här dagligen. Det löser sig. Andas...
forza gulvitt_1928 skrev:idag måste något hända!
HMF skrev:Fortsätter det såhär så kan vi iallafall inte skylla på Hasse, för han får inga bra förutsättningar till ett bra jobb.
Zackie skrev:Att Jacob lämnar känns oxå ganska väntat o han meddelade FFF redan vid jul att så blir fallet, så detta kom ju inte som nån överraskning för Håkan, han har inte alls vart lika bra 2020 som 2019, långt ifrån. HN menar att att många av oss supportrar vill ha tillbaka Vall som ersättare, vilka är dessa supportrar? Jag har inte hört nån iallafall. Jag tror att det är kört med Noring, blir till att satsa på Tim E, en mkt duktig o kompetent målvakt o han bör i första hand utmanas av Nadeem. Nu måste de nästan börja hända nåt med ordentliga nyförvärv i truppen!
Snorre "Turbo" King skrev:En liten rättelse, yttermittfältare/anfallare är han. Om så är fallet, då är det bara att gratulera FFF till ännu en värvning med oerhört stor potential...
FotbollsFFantast skrev:Han har att göra sportchefen.....är väl nästan en startelva snart som har lämnat/ ej förlängt. Noring Joza-CalleJ-Amiot-Jacob E Özen-Björken -Mathiesen Nsima-Gustaf N-JC
Danielos skrev:Enligt twitterkontot Spelarkarusellen är även vår tidigare innermittfältare Harrysson på väg till er.
Zackie skrev:Håller med, bara hoppas att de vet mer än vi gör....
HMF skrev:Var dom lite för snabba med sitt uttalande om att truppen skulle vara bättre i år än förra året?
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )