Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 27 | 16 | 7 | 4 | 55 | |
| 4 | 27 | 13 | 7 | 7 | 46 | |
| 5 | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 | |
| 6 | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 | |
| 7 | 27 | 11 | 5 | 11 | 38 | |
TOTALT 46821 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Är väl upp till var och en då! Jag har i alla fall större förväntningar....QUOTE=Tuta och Kör skrev:Så ila är det väl inte??? Vi spelade stort sätt med U21 lag? FFF var bättre och skulle vunnit denna match. Sista 15-20 min hade vi inne 4-5 st U19 killar också. Jätte kul att man matchar alla. Det kommer bli bra .
xfbg skrev:Fan va illa det är när vi inte vinner mot Österlen! Skulle tro att dom flesta divison 1 lag har bättre backlinje än vad vi har????
FFF-experten skrev:Det som trots allt oroar är att vi fortsätter släppa in på tok för enkla mål bakåt. Ska vi bli ett topplag i superettan så måste vi har ett betydligt stabilare försvarsspel. Den saken är klar!
The Boss Fbg skrev:Jag gillar attityden hos våra nyförvärv! Adrian viker inte en tum på mitten, Linus B stormar framåt på högersidan och ABW hugger på allt och är sådär lite småful som en anfallare ska vara! Stundtals spelade hela laget jättebra - men tappade allt med bytena (märks att vi inte har samma bredd i truppen som t ex ÖSK - de slänger in J Larsson/Karjalainen och vi får in Valpen/Wede)... Snyggt mål och härligt firande av Englund! 1 månad kvar och jag tror ändå att det här kommer bli bra!!!
svdb skrev:Vad hände, när Jacob spelade i Örgryte, var han tidvis av Allsvensk klass? Såg att han spelade 24 matcher i fjol varav 16 från start.
FFF_Klagshamn skrev:Jacob Ericsson är alltså klar för stora stygga Karlstad i Division 1. Ett jäkla steg framåt i hans karriär där må jag säga.
FotbollsFFantast skrev:2-1 Ösk
Visar 1 till 30 ( av 46821 poster )