Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Erik P bekräftar i HD att han lämnar Mjällby, TFF o Landskrona visar intresse, tycker även att vi ska ge oss in i dragkampen, en tjurskallig anfallare behöver vi, han tog petningar på rätt sätt o levererade under sin sista säsong hos oss trots att han petades av Chisom.
FFF-experten skrev:Kan man dra några slutsatser kring förlängningen av 3:e målvakten Omar? Förmodligen inte....men visst är det underligt att besked från Viktor Noring dröjer...
Zackie skrev:Astrit A hade de inte vart nåt o fått hem? Noring tror jag nog är kört, varför ska vi ha 4 målvakter under kontrakt?
FFF_Klagshamn skrev:Känns mest som att det ofta för svenska spelare mest bara låter bra att man spelar utomlands. Sen om man spelar i Premier League tyska tredjeligan eller i San Marinos liga är mindre relevant bara man är utomlands så är det bra. För Gustafs fotbollskarriär hade det enda vettiga varit att få börja om hos oss och få speltid igen i en miljö som han känner sig bekant med. Sen visst tjänar han säkert något bättre i dritte än han gör här men han lär nog nu tyvärr aldrig att nå den potential som han hade när han var 18.
FotbollsFFantast skrev:Kan ju inte vara den sportsliga utmaningen direkt?!?!.... kanske är surkålen?
Micke122 skrev:Härligt att Englund stannar, tror han kommer fortsätta att bidra med poäng. Amiot kan vi nog glömma tyvärr, han kommer inte spela i Superettan.
FFF_Klagshamn skrev:Ska jag va ärlig så tror jag inte att man tjänar så hemskt mycket mer på att spela i dritte i Tyskland. Möjligen lite mer än om man spelar i ett allsvenskt bottenlag på sin höjd.
Lagetvidhavet skrev:Kul med Englund! Vi behöver två riktigt bra nyförvärv som ersätter Calle och Mathisen sen ska det kunna gå bra. Hoppas Amiot, Özen och Jakob kan krita nya kontrakt snart också.
Micke122 skrev:Härligt att Englund stannar, tror han kommer fortsätta att bidra med poäng. Amiot kan vi nog glömma tyvärr, han kommer inte spela i Superettan.
FFF-experten skrev:Kan man dra några slutsatser kring förlängningen av 3:e målvakten Omar? Förmodligen inte....men visst är det underligt att besked från Viktor Noring dröjer...
Brattebobo skrev:En av våra bättre i år, och en klasspelare när han slipat bort de onödiga bolltappen, vilket jag tycker han har gjort i år och gjort sin bästa säsong hittills. Är ju trots allt en av få man tänkt allsvenska klubbar efter degraderingen skulle kunna ha intresse för. Och så blev det. Lycka till Mathisen
Klasspelare skrev:Men han var ju iallafall ordinarie när han var hel och frisk? Definitivt en startspelare senaste två åren hos falken.
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )