Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46635 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
The Boss Fbg skrev:Hoppas vi får behålla Edi - vilken strut han drog in!!!
Klasspelare skrev:Mathisen tryckte in ett mål i krysset igen. Jag visste inte att han var en målmaskin?
FFF-experten skrev:Så vitt jag kommer ihåg löper Brattbergs kontrakt till 2022... Med andra ord borde vi få en bra summa för Brattberg om Häcken vill köpa loss honom...
FFF-Eric skrev:HN sänder. Discovery droppade när orten byttes.
FFF-Eric skrev:HN sänder. Discovery droppade när orten byttes.
Zackie skrev:Inte direkt överraskande, känns som att han kom i onåd hos Hasse, känslan efter lördagen är väl att man hoppas mkt på Kalle B, Norén o Gabbe imponerade ju inte direkt, blir väl Kalle o Tobbe mot BoIS på lördag, hoppas de går bättre, att ha 2 så orutinerade mittbackar samtidigt som mot HBK funkar tyvärr inte, de är ju nån som måste styra försvaret, hade lite större förhoppngar på dessa 2 tyvärr.
Zackie skrev:Han e helt värdelös, allt känns B, sen hör man hur han fryser hela tiden, fan ta på dig ordentligt så man slipper höra de här huttrandet hela tiden, själv stängde jag av ljudet. Sen när man läser HN benämns vi som ”Laget från havet” är det inte ”vid havet” o vårt nyförvärv från MFF, Lukas, vem fan e de? Linus heter han väl? Lägg ner den skittidningen, vågar inte tänka på hur mkt felskrivningar där egentligen är om man orkat läsa de lilla som står där.
Gulfot skrev:Adam gjorde ett fint mål, annars hade han inte så mycket att jobba med.
Visar 1 till 30 ( av 46635 poster )