Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Micke122 skrev:Härligt att Englund stannar, tror han kommer fortsätta att bidra med poäng. Amiot kan vi nog glömma tyvärr, han kommer inte spela i Superettan.
FFF-experten skrev:Kan man dra några slutsatser kring förlängningen av 3:e målvakten Omar? Förmodligen inte....men visst är det underligt att besked från Viktor Noring dröjer...
Brattebobo skrev:En av våra bättre i år, och en klasspelare när han slipat bort de onödiga bolltappen, vilket jag tycker han har gjort i år och gjort sin bästa säsong hittills. Är ju trots allt en av få man tänkt allsvenska klubbar efter degraderingen skulle kunna ha intresse för. Och så blev det. Lycka till Mathisen
Klasspelare skrev:Men han var ju iallafall ordinarie när han var hel och frisk? Definitivt en startspelare senaste två åren hos falken.
FFF_Klagshamn skrev:4 stycken rejäla hål har vi att fylla just nu. Jag hoppas verkligen ledningen vet vad dom håller på med för just nu känns värvningen av ytterligare en ung spelare inte som den sortens värvning vi främst var i behov av. Han kan säkert bli bra med tiden men vi behöver få in 4-5 riktigt etablerade namn om vi nu ska ha en bättre trupp 2021 än vad vi hade 2020 i allsvenskan som ledningen nu gått ut och sagt.
Mac_ skrev:Fredrik Ljungberg håller på FFF.
Klasspelare skrev:Det tycker jag inte, Jag hade gärna sett er kvar i AS före Kalmar. Ni krigade och kämpade med små resurser och var inte långt ifrån ett nytt kontrakt. Det ni behöver nu är att genomgå en föryngringsprocess och satsa på era fina talanger.
FalkenbergsFF skrev:Säger väl mer om oss, haha.
Klasspelare skrev:Men han var ju iallafall ordinarie när han var hel och frisk? Definitivt en startspelare senaste två åren hos falken.
HMF skrev:För egen del känns inte tappet av Mathisen så farligt. Hans bolltapp är ensamt ansvarig för att min förbrukning av magsårsmedicin skjutit i höjden!
forza gulvitt_1928 skrev:har själv svårt att se det hända, om vi inte förlänger med dom som har utgående kontrakt så skulle väl vi fått reda på det tidigare? någon sorts kommunikation måste klubben ha med spelarna än, annars skullle vi fått reda på det tidigare tror jag!
Are you Sirius skrev:Hahaha då verkar han alltså passa hos oss... men är han mer åt finlirar-hållet än brunkare?
Are you Sirius skrev:Hahaha då verkar han alltså passa hos oss... men är han mer åt finlirar-hållet än brunkare?
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )