Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Är ni nervösa? :-) Jag tror på antingen eller idag. Storförlust eller en heroisk insats och minst en pinne. Puh, det blir spännande detta. Kämpa gula!
FFF- Marcus skrev:Calle ryktas till Örebro? Gillar inte han besöker och pratar med andra klubbar redan nu men hjälper han oss kvar i AS så förstår jag om han vill tjäna mer pengar.. men örebro? Alldeles för bra för dom....
FFF- Marcus skrev:Calle ryktas till Örebro? Gillar inte han besöker och pratar med andra klubbar redan nu men hjälper han oss kvar i AS så förstår jag om han vill tjäna mer pengar.. men örebro? Alldeles för bra för dom....
FFF- Marcus skrev:Vad tror ni? Gör Elfsborg och djurgården sitt idag? Tror Elfsborg vinner lätt men djurgården är man lite orolig för..
Brattebobo skrev:Härligt för HBK och Varberg att veta att man spelar i allsvenskan nästa år. Grattis. Vi kan så här långt glädjas över att ha vunnit publikligan i landets högsta serie i år åtminstone (trots att SVT hånar oss 14:23 in i klippet jag länkat)....Vem hade trott det för något år sedan. Det där allsvenska kontraktet får vi se hur det blir med, men äsch vi löser väl detta i vanlig ordning!
Brattebobo skrev:Härligt för HBK och Varberg att veta att man spelar i allsvenskan nästa år. Grattis. Vi kan så här långt glädjas över att ha vunnit publikligan i landets högsta serie i år åtminstone (trots att SVT hånar oss 14:23 in i klippet jag länkat)....Vem hade trott det för något år sedan. Det där allsvenska kontraktet får vi se hur det blir med, men äsch vi löser väl detta i vanlig ordning!
Henke_Gbg skrev:Är "Lill-Stregen" redo för spel på mån?
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )