Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47042 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Vi bryter alltså kontraktet med Sander bara sådär? Vad är det löna med att vi ens skriver kontrakt med spelare? Är ju uppenbarligen bara upp till dom själva när dom inte vill längre sen får dom göra som dom vill. Är så det verkar funka hos oss.. Fars
FFF_Klagshamn skrev:Erlandsson Norén-Johansson-Karlsson-Englund Ademi-Carlsson-Wede Hintsa-Kizito-Matthew Gubbertz "Ambitionen är att gå upp direkt" Sorry men denna elvan är eventuellt jämbördig med Värnamos på sin höjd.
FFF_Klagshamn skrev:Börjar sjunka in nu. Vi har alltså 15 man på träningarna just nu. 15 spelare. Vi får förfan snart knappt ihop ett 11-manna-lag. Är djupt orolig över utvecklingen. Har vi inte fått in 2-3 riktiga förstärkningar inom en vecka befinner vi oss ärligt talat i djup kris och man kommer ha fullt fog att befara att vi kanske t.om ska vara nöjda om vi ens är en elitklubb 2022.
Brattebobo skrev:Ja, vi väntar vidare på nyförvärven. Att de kommer tvivlar man inte på, sen får vi väl se om det blir det antal av hög kvalité som man hoppas på. Efter att ha tittat på FFF-tv drar jag en slutsats som kanske inte säger så mycket om hur han kommer prestera, men Oliver Hintsa framstår som en väldigt mogen spelare mentalt. Har på känn att han kanske kan vara/bli bra på riktigt med Superettanmått mätt i år. Nu vet jag att han inte platsade i HBK, men har förhoppningsvis utvecklats med spel i div 1 där han vad det verkar som började leverera. Är det någon HBK:are här och smyger och har en uppfattning om honom? Kommentera gärna ;) Kan han ”bli något” i Superettan 2021?
HMF skrev:Om man nu skulle lägga pengar på en mittback så borde man väl ändå kunna hitta någon bättre än Amiot? Mig har han inte imponerat på..
FFF-Eric skrev:Amiot har kontrakt i nederländska högstaligan. Osannolikt att en superettan-klubb kan köpa loss spelare därifrån. I så fall måste han lämna/de bryta kontraktet först.
FFF-experten skrev:Man får tacka för intervjun med Eklund...Där framgår bla att man vill satsa mer på unga spelare (som man förhoppningsvis kan tjäna pengar på).Eklund säger också att man tittar efter snabba, spelskickliga spelare som är beredda att jobba hårt....En fyrbackslinje är det som gäller i år. Inga kioskvältare precis men ändå intressant...
FF Kämpa skrev:Blir spännande att träningen drar igång igen i veckan! Nytt år o nya möjligheter och även en rolig serie men rejält tuff! Inför 2018 prickade Håkan o company rätt i rekryteringarna, får hoppas att de blir samma i år. Tycker truppen ser strak ut i nuläget och tror ”laget” är revanschsuget och kommer vara bättre än förra året tillsammans vilket ja tror många missuppfattat lite. Känns som folk uppenbarligen tror att truppen på pappret ska vara bättre än i AS, det är väl väldigt sällan de brukar vara så eller? Dem gör vad dem kan för att få upp tron på laget o föreningen, såklart att Håkan, hannell, hasse o hela ledningen vill ha ett bättre lag i år på plan, de strävar man väl alltid efter. Att man ska plocka in nyförvärv av bra klass det förväntar jag mig om man vill gå upp men på hela sammantaget så måste man nog förstå att det inte är truppen som ska vara bättre utan laget som ska stå sig starkare ihop och på plan spela en böttre fotboll!
Zackie skrev:Nu e du lite väl pessimistisk;) En start 11:a idag Tim E Norén-Gabbe-Tobbe-Englund Söderström-Stoffe-Lorik-Wede Kizito-Edi Ett lag för övre halvan är det iallafall. Lägg därtill lite oskrivna kort som Oliver H, Melker N o Sander då som oxå håller på mittbacken.
Visar 1 till 30 ( av 47042 poster )