Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
PekkabadboyForEver skrev:Fan vad taggad jag är nu. Var på Laserturkens (FFF-Rosengård) jubileum igår. Drack tequila i mängder och jag gissar att Rosengård inte kommer att orka göra mycket idag, men alla mina forumvänner. Jag och Rosengård har fått biljetter till matchen mot Djurgården så vi kommer att förgylla Falcon Special Brew Arena med vår närvaro. Givetvis blir det många öl på plats av nyss nämnda sort och en hel del tequila. Vi tar en kassaskåpssäker 3-1 seger. Nsima gör två och Edi ett sen gör vi kaos igen precis som när vi letade efter lasermannen för tio år sedan. Falkar lyfter högre än apor och nej Östersund ska fan i helvete heller kalla sig för Falkarna. Vi är de enda riktiga falkarna. Blir väl en och annan tequila samt Grängesberg på Down Town nu i veckan inför matchen. "The next best thing to FFF is sex. And seeing as there's nearly 5000 single women in Falkenberg, I must be in with half a chance. Especially as I'd f*** anything that's breathing.
Zackie skrev:Visst fan e de surt, håller med om att de är på tok för dålig kvalite på passning o anfallsspelet. Sen är de ju horribelt dålig frispark från Mathisen, även om den gått förbi muren hade de bara vart plockpotatis för deras målis då den va alldeles för lös! Söderström kändes inte riktigt igen o med Jacob E vetefan vad som hänt, inte många rätt där...Tobbe E dåliga teknik lös igenom, däremot gör Stoffe en helt OK insats igen centralt. Vill ha med Wede i en start 11:a! Özen har gjort de bra men han petar ju klart inte Norén som i nuläget gör de han ska jättebra, men mot DIF kanske de är läge att testa Özen där han hoppat in de 2 senaste. Mot DIF Noring Norén-Calle-Amiot-Jacob E Özen-Stoffe-Mathisen-Wede JC-Edi
PekkabadboyForEver skrev:Har nyss avverkat en vacker söndagsafton i Malmö tillsammans med en danska vid namn Laura och Daniel Kelly. Vi kan ju säga som så här att det firades rejält över att FFF tog in ytterligare på HIF. Tänk då nästa helg när vi slår de trötta djurgårdarna och HIF faller tungt mot MFF. Ipor och absint har druckits i afton. Och pengar har skänkts bort till bättre behövande. Vad dricker du ikväll FFF-Turken?
Zackie skrev:Alltid lätt o va efterklok men med facit i hand skulle Wede startat istället för Englund, detta va en match där vi kvalitets mässigt är på samma nivå som våra motståndare, Englund passar bättre i matcher där vi får försöka att bara kriga oss till poäng, Wede har större kvalite o spets i själva spelet än Englund.
Sammo_FFF skrev:Fan va surt, tänk om Edi varit två centimeter längre! Angående Chibuike: Han dribblar och håller i bollen sjukt fint, men nästan varje gång han ska passa/skjuta blir det fel. Han är grym på att hålla i bollen, men ofta rätt kass på att göra sig av med den. Däremot tycker jag han borde fått ta frisparken. Han skapade den och det var perfekt läge med vänstern. Ett sånt läge får inte gå i muren.
Billary skrev:Välkomna ner i S1, även vi kan få svårt att gå upp
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )