Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | ![]() | 27 | 16 | 7 | 4 | 55 |
4 | ![]() | 27 | 13 | 7 | 7 | 46 |
5 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
6 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
7 | ![]() | 27 | 11 | 5 | 11 | 38 |
TOTALT 46814 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF- Marcus skrev:Jag vet inte hur ni andra känner.. hade vi hållit oss kvar iår hade de blivit samma visa igen nästa år! Ser fram emot få se laget börja vinna igen och när vi väl kommer tbx ska vi va lite högre i tabellen! Sedan ja absolut om Hasse ev tar upp oss redan nästa är kan man diskutera ska han fortsätta med tanke på hur de gått i AS under hans ledning. Men vi har inte varit stabila något av dessa två åren och kan må bra av börja om! Lätt säga nu kanske för man tänker vi ska upp inom två år som senast men finns ju ingen garanti!
Lagetvidhavet skrev:Kizito har ju kontrakt och varit skadad hela säsongen. Inte en chans att han flyttar på sig.
Sammo_FFF skrev:När det gäller anfallet hoppas jag man satsar på Edi-Chibuike som anfallspar nästa år. Men Gustaf och Nsima får egentligen gärna stanna också. Fast just det, hur gör man med Kizito? Han kanske borde starta till och med, svårt att veta.
MrGrönSvart skrev:Tråkigt. Den enda jag unnar att åka ur är FFF_Klagshamn. Resten hade så klart varit kul att ha kvar med tanke på häftiga Hallandsderbyn. Kör hårt i S1 så hoppas vi på tre lag i Allsvenskan 2022 istället.
Knoppe skrev:Det var efter Ahl-Holmström kom in i 86:e. Han pressade på rätt hårt mot Häckens försvar och då skrek Alm till Kalmars bänk något i stil med "Vi e nöjda, ni e nöjda. Låt oss hålla bollen på egen planhalva." Så "dealen" var bara sista 5 minuterna när allt i princip redan var avgjort... Tråkigt när gräslag som Falkenberg åker ur, samtidigt som jag såklart är glad för Kalmars skull. Kämpa på och se till att ta en direktplats nästa år!
Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.
Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.
Sammo_FFF skrev:Sjukt i så fall. Men varför skulle Häcken göra det när Norrköping skulle kunna gå om dem? Eller menar du att de skulle kommit överens om ett resultat en bit in i matchen när Helsingborg ledde med 4-3?
Kims stolpe skrev:Hade jag varit er hade jag varit skogstokig. Andreas Alm står i intervjun efter matchen och erkänner att de kommit överens om resultatet med Kalmar. Det syntes på spelet kan man säga...
Brattebobo skrev:Det är väl den perfekta sammanfattningen av den här säsongen!
Kims stolpe skrev:Hade jag varit er hade jag varit skogstokig. Andreas Alm står i intervjun efter matchen och erkänner att de kommit överens om resultatet med Kalmar. Det syntes på spelet kan man säga...
Visar 1 till 30 ( av 46814 poster )