Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47008 INLÄGG. JUST NU 2 INLOGGADE.
FFF- Marcus skrev:Calle ryktas till Örebro? Gillar inte han besöker och pratar med andra klubbar redan nu men hjälper han oss kvar i AS så förstår jag om han vill tjäna mer pengar.. men örebro? Alldeles för bra för dom....
FFF- Marcus skrev:Vad tror ni? Gör Elfsborg och djurgården sitt idag? Tror Elfsborg vinner lätt men djurgården är man lite orolig för..
Brattebobo skrev:Härligt för HBK och Varberg att veta att man spelar i allsvenskan nästa år. Grattis. Vi kan så här långt glädjas över att ha vunnit publikligan i landets högsta serie i år åtminstone (trots att SVT hånar oss 14:23 in i klippet jag länkat)....Vem hade trott det för något år sedan. Det där allsvenska kontraktet får vi se hur det blir med, men äsch vi löser väl detta i vanlig ordning!
Brattebobo skrev:Härligt för HBK och Varberg att veta att man spelar i allsvenskan nästa år. Grattis. Vi kan så här långt glädjas över att ha vunnit publikligan i landets högsta serie i år åtminstone (trots att SVT hånar oss 14:23 in i klippet jag länkat)....Vem hade trott det för något år sedan. Det där allsvenska kontraktet får vi se hur det blir med, men äsch vi löser väl detta i vanlig ordning!
Henke_Gbg skrev:Är "Lill-Stregen" redo för spel på mån?
Zackie skrev:Om de nu skulle bli så att Hasse lämnar efter 6 år, så tror o hoppas jag inte på Lanz, verkar ha lite samarbetsproblem överallt där han är, i ÖIS va han allt annat än självklar i supporterkretasar, bara de att Mjällby gör sig av med honom efter bara 1 år trots framgångar borde väl va en varningsklocka så gott som någon. Vid ett ev. Tränarbyte hoppas jag på nåt riktigt intressant, inte nån som gått runt i en massa klubbar o aldrig fått uträttat nåt direkt. Peter Berta? Eller varför inte Axén, han verkar ju kunna mkt som expertkommentator:)
FotbollsFFantast skrev:Lantz lämnar listerlandet, möjlig ersättare för Eklund?
PekkabadboyForEver skrev:Uppmanar alla FFF-supportrar att samlas i Badhusparken innan sista matchen mot Mjällby. Där ska vi käka kebabpizza precis som Runevad vill göra i "Falkenberg Forever". Sen börjar olikheterna. Istället för att sitta och spana på studenter så ska vi sjunga ramsor och förtära diverse rusdrycker till kebabpizzan. Det kommer bli så att folk får spana på oss istället (Vilket inte är helt ovanligt). Men först ska jag, Rosengård och Falkenbergs elit dra till Norrköping och kriga hem tre poäng omgivna av brudar med östgötsk dialekt. Håll ut Norrköpings brudar, snart kommer vi!
FFF_Klagshamn skrev:Läser inte ens HN längre. Deras fientliga inställning gentemot FF är väldigt påtaglig. Verkar endast vara boisare som skriver för HN.
FFF-experten skrev:Återigen en negativt reportage i HN om missnöjd spelare (Edi tycker han får för lite speltid) i FFF. För inte så länge sedan var det ett likande reportage i samma tidning angående Jacob Eriksson. Dessutom blev FFF fullständigt sågade i HN efter matchen mot Elfsborg där även målvakten blev uthängd i tidningen som en stor syndabock med bild och allt. Vill man skapa oreda i klubben eller vad är det frågan om? Tycker man ser en tydlig skillnad i hur HN väljer att skriva, rubriksätta och rapportera från FFF:s contra Bois matcher,,,Det finns väl annat att lyfta fram just nu än att skapa en ny egen artikel om missnöjda spelare...
Visar 1 till 30 ( av 47008 poster )