Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 29 | 16 | 7 | 6 | 55 | |
| 4 | 28 | 13 | 8 | 7 | 47 | |
| 5 | 29 | 11 | 10 | 8 | 43 | |
| 6 | 29 | 11 | 10 | 8 | 43 | |
| 7 | 28 | 11 | 7 | 10 | 40 | |
TOTALT 46885 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
Micke122 skrev:Spelare med utgående kontrakt: Viktor Noring, Calle Johansson, Grégoire Amiot (vid nedflyttning), Jacob Ericsson, Mahmut Özen, Tibor Joza, Tobias Englund, Anton Wede, Marcus Mathisen, John Björkengren, Nsima Peter, John Chibuike, Gustaf Nilsson (avslutat lån).
FalkenbergsFF skrev:Till och med Tvååker har agerat på tränarfrågan efter en negativ spiral. De väljer att försöka väcka laget och få in ny energi på tränarbänken genom bl.a. Mattias Lindström och Tobias Hysén. Vad gör allsvenska Falkenberg då? Nä man sopar problemen under mattan och gömmer sig så fort det blir problem. Jag har sagt det innan och säger det igen - tack Håkan N och Hasse E för era insatser för Falkenberg - men lämnar inte ni vår föreningen inom kort så kommer katastrofen att bli ett faktum.
FFF_Emil skrev:Ja.... Då var vi här igen för sextonde gången denna säsongen, jag har en fråga till Håkan var har du hittat dessa otroligt talangfulla backar. Som tex Amiot, en mittback som var väldigt misstagsbenägen i sin gamla klubb och jag förstår precis varför Håkan lånade in en misstagsbenägen mittback när vi är i en bottenkamp. Sen är det ju otroligt smart att ta ut Edi som gjort 7 mål mot Nsima ”träben” Peter som gjort 2 mål denna säsong. Men vi släppte iallafall in 0 mål i andra halvleken så Hasse kommer åka hem till Falkenberg och fira denna triumf med champagne, kräftor och ett femårskontrakt ifrån Håkan. Heja FFF!
Gulfot skrev:Noren var väl den ända jag tycket gjorde en bra match, bortsätt från sidledspassningen en gång.
Visar 1 till 30 ( av 46885 poster )