Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Falkens firma skrev:Jalla det är fan dags nu för Hasse och Håkan och lämna över skeppet till oss i firman, vi hade kunnat värva hit Bale med våra svarta pengar som FFF_rosengård drar in åt oss. RÄDDA KONTRAKTET OCH GE OSS MAKTEN
FotbollsFFantast skrev:HIF s forum är stängt. Ligger Mellberg bakom??
FFF_Klagshamn skrev:Kollar på fotbollskväll och sinnessjukt tvivelaktiga domslut radas upp ett efter ett. Vad händer?? Ta in domare från utlandet domarkåren i detta landet håller samma nivå som i Division 6. Jävla skämt.
Zackie skrev:Jag tycker väl personligen att sista 20 har vi vår bästa period i matchen, då göra byten känns lite ologiskt.
Zackie skrev:De var väl KFF som gick miste om en solklar straff för nån vecka sen mot just AIK. De e klart de är svårt för mindre klubbar att hävda sig i svensk fotboll då man även har domarna som motståndare! Sen är jag så jävla trött på Seb, Henok o den där Bahoui eller va fan han heter, vid varenda avblåsning som går dom emot ska de diskuteras o gestikuleras, varför tar en domarna detta!!!! Sen e de klumpigt agerande av Calle vid deras straff, han drar o rycker tidigt i AIKaren.
Zackie skrev:Jag tycker väl personligen att sista 20 har vi vår bästa period i matchen, då göra byten känns lite ologiskt.
FFF_Klagshamn skrev:Som vanligt gör Hasse knappt några byten öht. AIK gör 5. Varför?? Hade kanske kunnat göra skillnaden idag
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )