Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47022 INLÄGG. JUST NU 2 INLOGGADE.
Gusten II Adrian skrev:27 millar för Jesper Karlsson. Vad blir det för oss?
FotbollsFFantast skrev:Blåvitt har en tung kväll, Keepern jagar sin andra assist ikväll..... Aiesh avstängd på söndag Forza Gula
Zackie skrev:Den huvudsakliga anledningen till årets kräftgång hävdar jag är vårt spelsätt, en 3-4-3 där vi inte har haft en naturlig högervinge på hela säsongen är fan ett tjänstefel att klamrat sig fast vid. Varken Söderström eller Wede är ngr högerbackar, funkar så länge vi ska gå på offensiven om där finns ork o koncentration kvar då.... Läste i HN att Jacob E var besviken på sin speltid, att han inget hellre vill än att spela o hjälpa laget kvar, sen trivs han väldigt bra här o kan mkt väl tänka sig o förlänga men de e klart då måste man låta honom spela. Englund har gjort de bra, o jag skulle vilja ha bägge på plan, detta löser man enklast med ett 4-4-2 med Jacob som VB o Englund som VM, vi har ändå inte 3 i forwards som håller AS klass så varför ska vi ha ett 3-mannaanfall??????
Zackie skrev:Den huvudsakliga anledningen till årets kräftgång hävdar jag är vårt spelsätt, en 3-4-3 där vi inte har haft en naturlig högervinge på hela säsongen är fan ett tjänstefel att klamrat sig fast vid. Varken Söderström eller Wede är ngr högerbackar, funkar så länge vi ska gå på offensiven om där finns ork o koncentration kvar då.... Läste i HN att Jacob E var besviken på sin speltid, att han inget hellre vill än att spela o hjälpa laget kvar, sen trivs han väldigt bra här o kan mkt väl tänka sig o förlänga men de e klart då måste man låta honom spela. Englund har gjort de bra, o jag skulle vilja ha bägge på plan, detta löser man enklast med ett 4-4-2 med Jacob som VB o Englund som VM, vi har ändå inte 3 i forwards som håller AS klass så varför ska vi ha ett 3-mannaanfall??????
FotbollsFFantast skrev:Jag hoppas fortfarande på laget och en FFF vändning, ett nytt klassiskt avgörande till vår fördel i december. Men det retar mig som fan att vi inte fått saker bättre på plats i år. Trodde och hoppades verkligen på att vi skulle kunna etablera oss på allvar utan bottenstrid. Gula
FotbollsFFantast skrev:4,5 miljoner rätt ok efter att han varit i FFF i vad var det 1,5 år eller 2 år....
Visar 1 till 30 ( av 47022 poster )