Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46634 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Gulfot skrev:Vilken missär om HBK och Varberg möts i Allsvenskan nästa säsong. Vi är sämst i Halland, ja när hände det senast? :(
spalding skrev:Spelare från de lagen du räknar upp skulle ju aldrig stå och maska som FFF spelaren gör heller. Det är knappast så att målet uppstår för att ni är en man mindre. Det var spel mot ett mål hela matchen och till slut gick den in. hade inget med domaren att göra. FFF spelaren fick tillsägelse flera gånger och har man ett gult sen tidigare och försöker mygla bort tid på det sättet kan man inte gnälla på domaren.
spalding skrev:Det är ju inte bara att skapa chanser mot 10 man på egen planhalva. DIF är knappast unika och då hade vi ändå 18 avslut, 10 på mål och 2 i stolpen. Btw så är det makalöst att armbågen i huvudet på Une inte ens ger gult kort. Det borde varit rött kort direkt.
spalding skrev:vad jag minns så sopade vi er rätt ordenligt på gräs förra året. Alla vill spela på gräs men om ni legat i Allsvenskan när DIF lirade på gräs så hade ni vetat att fram till juni så var det mer en brun åker än en gräsmatta. Det var ett jävla gnäll på lagen från söder om dåliga gräsmattor på den tiden. Så hur man än gör gnäller folk.
FotbollsFFantast skrev:Nä lägg gräs på Tele 2 som Europa spelar på, så möts lag på mer liknande förutsättningar!!
spalding skrev:Det är ju inte bara att skapa chanser mot 10 man på egen planhalva. DIF är knappast unika och då hade vi ändå 18 avslut, 10 på mål och 2 i stolpen. Btw så är det makalöst att armbågen i huvudet på Une inte ens ger gult kort. Det borde varit rött kort direkt.
FotbollsFFantast skrev:Absolut vi hade inget bra anfallsspel igår, MEN Djurgården som regerande svenska mästare skapar förvånansvärt lite farliga målchanser på oss, enligt mig. Ok stort bollinnehav, visst. Att vi åker upp med respekt för den hypersnabba balkongmattan, är ju självklart liksom.... Sedan har vi ju inte de snabba omställningarna med spets just nu, tyvärr Ladda om HIF mogna för torsk på söndag Forza gula
Klasspelare skrev:Jag tror det är ännu tuffare med publik att som domare stå emot trycket som blir. Det känns ändå lite mer rättvist utan publiktrycket tycker jag.
FFF_Klagshamn skrev:Blir generellt sett ofta mycket mer snack och kritik mot domarna när storlag får beslut mot sig än klubbar som oss.
Visar 1 till 30 ( av 46634 poster )