Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 26 | 13 | 7 | 6 | 46 |
5 | ![]() | 26 | 11 | 8 | 7 | 41 |
6 | ![]() | 26 | 10 | 9 | 7 | 39 |
7 | ![]() | 26 | 11 | 5 | 10 | 38 |
8 | ![]() | 26 | 10 | 7 | 9 | 37 |
TOTALT 46747 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
behave skrev:Som gammal Häcken supporter vart det ett nöja att kolla ”gamle Tibbe” igen. Klart som fasen att man gör misstag på 95 min, konstigt vore det ju annars. Men tror ni behöver lyfta blicken längre fram. Vart är Ert anfall och forwards som skall göra mål?? En back som går och räddar poäng. Lätt att skylla på backarna...håller inte.
behave skrev:Som gammal Häcken supporter vart det ett nöja att kolla ”gamle Tibbe” igen. Klart som fasen att man gör misstag på 95 min, konstigt vore det ju annars. Men tror ni behöver lyfta blicken längre fram. Vart är Ert anfall och forwards som skall göra mål?? En back som går och räddar poäng. Lätt att skylla på backarna...håller inte.
FotbollsFFantast skrev:Bara för Håkan å Hannell att erbjuda Calle J det fetaste av kontrakt för en förlängning om han vill förstås!! Tibbe berömde nån här visst han gjorde bra saker med, men är han inte inblandad i båda deras mål?
FotbollsFFantast skrev:Bara för Håkan å Hannell att erbjuda Calle J det fetaste av kontrakt för en förlängning om han vill förstås!! Tibbe berömde nån här visst han gjorde bra saker med, men är han inte inblandad i båda deras mål?
Sammo_FFF skrev:Även om det var lika många chanser så är boll över linjen det bästa man kan skapa :) Då borde det varit 2-0 redan. Desdutom missar de två (2!) helt öppna mål, så jag skulle nog säga att de förtjänade att vinna. Men jag tackar och tar gärna emot en poäng!
Brattebobo skrev:Räknade chanserna nu. 6-6 borde matchen slutat faktiskt.
Brattebobo skrev:Sjukaste match jag sett. Borde slutat 7-5 till IFK eller nåt.
Brattebobo skrev:Nu ska vi bara göra som Helsingborg på slutet mot oss här då!
Brattebobo skrev:Nu ska vi bara göra som Helsingborg på slutet mot oss här då!
Visar 1 till 30 ( av 46747 poster )