Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Hisingsön skrev:Såg du matchen? Ingens fel, otur. Men det var kiziro i den situationen som gick in i
FFF_Klagshamn skrev:Tack som fan för korsbandsskadan på Kizito.. Hoppas ni åker ur
FotbollsFFantast skrev:Där försvann 10-12 st potentiella mål... Dicken....
Gusten II Adrian skrev:Men nog fan är det konstigt att våra spelare är så sköra. Eller är det lika vanligt med skador i de andra klubbarna?
FFF_Klagshamn skrev:Isåfall tar jag tillbaka mitt utspel och avgår! Så jävla standard oss att hamna i denna situationen. Av våra nyförvärv är det bara Sander kvar och Matthew då.. Vi måste verkligen låna in någon nu under sommaren annars lär vi få enorma problem tyvärr. Iförsig lånar vi in någon ny blir väl denne också korsbandsskadad i vanlig ordning.
Gulfot skrev:Tack som fan för korsbandsskadan på Kizito.. Hoppas ni åker ur Kizito tacklar bakifrån och du får det till Häckenspelarens fel? Dagens ungdom. Hoppas han kommer tillbaka snabbt och att det inte var korsband eller liknade.
FFF_Klagshamn skrev:Tack som fan för korsbandsskadan på Kizito.. Hoppas ni åker ur
shiva skrev:Tack för en god match. Ganska rättvist med oavgjort. Hoppas att allt gick bra med Kizito, såg lite oroväckande ut på tv:n. Han var bra idag tyckte jag, väldigt jobbig att möta. Får önska er och honom en fin säsong.
Zackie skrev:Många som agerade stabilt idag, lite slarv o missar här o där men betydligt bättre än förra året! Tobbe va stabil hela matchen (utan när han tappar Gustaf N i 2:a) kul o se! Tur att inte SVT har rättigheterna, kollade fotbollstudion med Pops, 2 ggr säger han att vi är nykomlingar utan att nån reagerar, jävla amatörer!
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )