Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | ![]() | 27 | 16 | 7 | 4 | 55 |
4 | ![]() | 27 | 13 | 7 | 7 | 46 |
5 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
6 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
7 | ![]() | 27 | 11 | 5 | 11 | 38 |
TOTALT 46817 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:HBK idag blir en bra värdemätare. Kanske ärligt talat tveksamt om vi har en bättre trupp spelare för spelare . Med en Kizito i slag kanske, men känns rätt jämnt trots att de är ett superettanlag. Dock är det HBK i tävlingssammanhang, då ska vi vinna :)
Marcus skrev:Schhhhh .. skriv inte för mycket nu folket! Håkan och Hasse kanske läser detta och blir ledsna i ögat.. Vi vet hur lätt dom tar åt sig.. nej, vi är inga amatörer! Vi är proffs och endast ekonomin som är orsaken och aldrig är det de ansvariga i klubben som gör fel .. (Ironi)
Zackie skrev:HBKs forum var betydligt aktivare för några år sen, de har ju dessutom nu oxå ett stängt sådant. De tränar uppenbarligen mycket hårdare än vi, ja lillebror i söder är väl allt för roliga;)
FFF_Rosengård skrev:Jalla vad fan. Tvååker away var fuckin legendary. Ett jävla party på Steakhouse och där såg jag hjältar som PG Skoglund och Nicke Limmared. Blev fina shots där med FFF_klagshamn. Sen gjorde vi kaos på Övrevi och avslutade med en vild efterfest hos Sverker. När jag och Pekka gick därifrån träffade vi på två vackra pumor från Skällinge och tillsammans med dom blev det en vild natt haha jag svär. Nu är det bara till att ladda om på alla sätt och göra kaos med fuckin HBK. Det kommer minst 20 FFF-fans från Rosengård och sjunger för stolta gulavita. Jalla nu väntar jag bara på att Håkan ska göra sitt jobb och värva någon nigerian så vi kan etablera oss i toppen.
Marcus skrev:Eftersom vi inte vill ha Jonathan T från Sundsvall som är bättre högerback än Söderström enligt mig. Söderström ska va högre upp i banan enligt mig då.. Då rykten säger vi tackat nej till honom så då vill jag verkligen tro vi har någon bättre på ingång snart!
Visar 1 till 30 ( av 46817 poster )