Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFFLasse skrev:Alltid intressant när vi tycker olika. Jag tror säkert att Edi kan bli en bra fotbollsspelare men isåfall krävs andra förutsättningar. I nuläget tror jag inte han kommer att platsa i FFF. Men med en ny tränare och ny spelfilosofi kan han växa. Det paradoxala är enligt mig att ha kvar både Edi och tränaren. Jag skulle vilja att Edi blir kvar om jag tvingas välja mellan de båda ///L
Gulfot skrev:Pogba - Chibuike Östlind-Björken-Mathisen- Söderström Eriksson - Ny - Carl - Özen Ny Detta är hur jag skulle vilja ha det. Med ett par nya spelare och skadefritt.
MrHedin skrev:Jag är lite besviken på hur FFF generellt "byggt upp" sitt lag till Allsvenskan 2019 och tror heller inte på någon större förändring de kommande perioderna framöver tyvärr. Edi har sannerligen stor potential osv och jag klandrar honom inte utan mitt fokus är generellt att vi har för många spelare som inte besitter den tekniken som behövs.. Men det handlar om att vi i FFF behöver fler spelare på plan som har Allsvensk kvalité OCH som gör mål. Tufft men jag hoppas verkligen man gör något åt det nästa transferfönster. Vår backlinje är svag och målchanserna vi får är enligt mig sannerligen tyvärr inte där vi presterar som bäst. Rätta mig om jag har fel
Lagetvidhavet skrev:Håller inte alls med. Edi är ung och har stor potential, vi får helt enkelt ha tålamod med honom. Skäll och gnäll istället på dom rutinerade som inte presterar i nuläget. Forza Edi!
MrHedin skrev:Tycker också han skulle passa bättre någon annanstans, speciellt nu när vi är så sårbara och verkligen behöver kvalité i laget. Vimåste börja göra mål. Chanserna vi får är sanslöst. Vi missar mål, tappar bollen, eller fumlar till det 9/10 chanser ?? Inte okej.
FFFLasse skrev:Jag förstår faktiskt inte varför de skrev nytt med Edi. Han får ju ändå inte spela? I nuvarande formation tycker jag inte att han passar någonstans. Isåfall får man tänka om kring både spelsätt och formation i mitt tycke. Märkligt agerande av ledningen, som vanligt. //L
FFFLasse skrev:Jag förstår faktiskt inte varför de skrev nytt med Edi. Han får ju ändå inte spela? I nuvarande formation tycker jag inte att han passar någonstans. Isåfall får man tänka om kring både spelsätt och formation i mitt tycke. Märkligt agerande av ledningen, som vanligt. //L
FFF-experten skrev:Anton Wede tycker jag gjorde en bra match igår trots förlusten.Kan vara viktigt inför hösten att han hittat formen. I övrigt tycker jag jag att vi återigen låter motståndarna få komma till skott alltför lätt. Påminner lite om Östersund borta i våras. Vi ligger för långt ifrån dem och täcker skotten för dåligt. Hoppas Calle och Özen är tillbaka tills kommande matcher. De behövs där bak. Just nu på kvalplats mot Varbergs Bois....tänkt om det blir så. Ugh, hemska tanke vilken ångestmatch...
Marcus skrev:Inte överens om wede men det måste man inte alltid va hehe! Tibor har kontrakt så lär va kvar även om jag nog håller med! Kirill ska ersättas absolut! Någon av per/ Tobbe tyvärr måste lämna då dom är Bosman enligt mig för vi ska bli bättre.. nsima tyvärr kontrakt också så väldigt viktigt Kirill inte får va kvar!
FF Kämpa skrev:Fast Wede bör vi behålla, han har rätt inställning och krigar på! Han håller måttet men inte mer visserligen men rätt karaktär att ha kvar. Vi borde dock tacka av Chatto, Chibuike, Ryssen och Tibor för gott och likaså Hasse ifall vi åker ur
Marcus skrev:Anton wede har gjort sitt i klubben hoppas jag verkligen efter denna säsongen! Flera som det är dags säga tack för tiden här och lycka till.. Iaf om vi vill etablera oss i AS..
Dani_Kville skrev:Stolta fff. Kul att se er på läktaren, mindre kul att se er släppa in mål. Hoppas och vet att ni kommer igen. Ge järnet i följande 2 matcher så kommer det se mycket bättre ut. Både Sirius och Öfk är ni minst lika bra som.
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )