Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46352 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Stånk-Tommy skrev:Raka i ryggen. Punkt.
Stånk-Tommy skrev:Inte det minsta. Ni vann den fullt rättvist. Skulle dock bli tokig om våra spelare höll på som era gjorde idag.
Stånk-Tommy skrev:Raka i ryggen. Punkt.
FFF_Klagshamn skrev:Sist i tabellen. Punkt
Sammo_FFF skrev:Då skulle du sett IFK på vår hemmaplan för några veckor sen. Där kan man snacka märkning och filmning. Eller när ni var hos oss förresten. Fortfarande sur?
Stånk-Tommy skrev:Tragiskt att behöva se detta maskande och framförallt filmande som ert lag håller på med. Tycker synd om er....
Stånk-Tommy skrev:Tragiskt att behöva se detta maskande och framförallt filmande som ert lag håller på med. Tycker synd om er....
FFF_Klagshamn skrev:Innehåller 0 poäng för er del på måndag med
Fnuffa skrev:Jag har inget problem att leva i den fantasivärden, den är rosa och fluffig och innehåller Aiesh. Hoppas ingen skadade sig av glaskärvorna och att vi inte blir degraderade på grund av incidenten. Kram på er!
Sammo_FFF skrev:Nu när du ändå är i vårt forum: Jag kommer sitta i sektion M5, hur är det där? Ingen risk för bråk om man har gult på sig eller? :) Men är det generellt en "lugn" sektion, familjesektion typ?
Fnuffa skrev:Jag har inget problem att leva i den fantasivärden, den är rosa och fluffig och innehåller Aiesh. Hoppas ingen skadade sig av glaskärvorna och att vi inte blir degraderade på grund av incidenten. Kram på er!
Visar 1 till 30 ( av 46352 poster )