Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Sammo_FFF skrev:Chibuike är extremt viktig i speluppbyggnaden med sina dribblingar och passningar. Han är också stark i närkamperna och kan hålla i bollen. Väldigt viktig skulle jag säga. Att han är grym på straffar är sedan en fin bonus!
Lagetvidhavet skrev:Så sjukt viktigt! Efter 2-0 så kändes det som att vi bara ville spela av matchen. Helt rätt men det kan bli farligt emot ett bättre motstånd. Som tur var Sundsvall på andra sidan idag...åker inte dom ut så vet jag inte vem som skulle kunna göra det. Så jäkla usla! Stabilt överlag idag men ingen som direkt utmärkte sig. Östlind fortsätter göra poäng, grymt! Forza!
Renen 1 skrev:Ja haha Chibuike har 3 mål o alla straffar haha ett stort skämt hur han kan vara spetsegenskap, helt värdelös o katastofalt blek.. Östlind visar att han har näsa för målet o vill nåt framåt sen fallerar alltid defensiven o jobbet med honom men nu är de 2-0 så kötta på
Dani_Kville skrev:De är rädda för ifk och dansar efter deras pipa. Senast i ab stod det att han har blivit illa behandlad och inte gjort nåt fel. Det är domarna och media som är skyldiga i det här fallet. Bara pinsamt och skrattretande. Vilket föredöme är han för ungdomar i landet, slår sönder saker och hotar domare. Lägg ner disciplinnämnden eller byt ut dömickarna som sitter där. Lycka till idag!
FFF_Klagshamn skrev:Disciplinnämnden häver alltså Psyk-sebbes avstängning. Sicket jävla skämt. Lägg ner disciplinnämnden fyller ändå ingen funktion med alla dessa inkonsekventa besluten
Sutenören skrev:Läste att han var "omskolad" till defensiv mittfältare... Skulle kanske vara något tills Mathisen är återställd.. ett lån kanske eftersom han inte va jättesugen men skulle kunna tänka sig att återvända till allsvenskt spel tillfälligt tolkade jag det som.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )