Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Bertilsson for the comeback skrev:Har inte sagt alla på vår läktare. Jag vet en stor bekantkrets då jag rör mig runt mycket företagare men jag tror vi släpper ämnet så kan vi bara hoppas att ditt barnsliga beetende blir bättre. Att skrika på folk när de inte sjunger eller skrika hata och kalla folk för bönder och andra diverse ord på Facebook mot andra suppotrar skämmer bara ut Falkenberg.
FFF_Klagshamn skrev:Hahaha ska du komma och snacka om antaganden du tror dig veta vad alla på vår läktare (som tar lite under 1000) tycker personligen om mig
Bertilsson for the comeback skrev:Men där har du det igen! Du antar en massor men hur mycket vet du? Visst det gnälls ganska bra från de äldre gubbarna men det är en liten majoritet. Ja du spekulerar ju vart på arenan jag köper biljetter osv osv. Allt är rena insutioner ifrån dig.
FFF_Klagshamn skrev:Ja som sagt jag bryr mig inte vad ni känner för majoriteten av er står ändå bara och spyr galla över våra egna spelare istället för att stötta laget. Vad menar du ens med att jag ska presentera fakta var det något du skrev enbart för att det skulle låta bra eller?
Bertilsson for the comeback skrev:Haha du och dina antaganden! Kom med fakta. Jag har pumpat in ganska mycket sponsorpengar för Falkenberg och även till YWP. Ditt sätt att vara och beete dig har retat många äldre. Just nu verkar du vara lite för liten för att förstå eller helt enkelt upptagen med att skylla på allt och alla i din omgivning. Ps: tipset var ganska klart, tona ner ditt hatande och idiot beetende mot egna och andra lags supportrar.
FFF_Klagshamn skrev:Var någonstans var själva tipset i det du skrev tror du missade det? Du tillhör skaran av supportrar på vår läktare som även fanns med på IP som skaffade biljett till ståplats för det är billigare än sittplats märker jag
Bertilsson for the comeback skrev:Här kommer ett tips. Det gör jag men Jag står inte och skriker och skäller på folk när de inte sjunger med och många sjunger inte med för att det är just du. Hårt men sant
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )