Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Oyuga skrev:Du börja dra igång ramsor med hata Halmstad flera tröttna på dig och börja skrika på dig vilket du inte kunde ta och skulle be dem komma ner till dig. Sett dig käfta med andra fans på sociala medier likaså. Synd för ni gör ett bra jobb med supporterkulturen i Falkenberg men du verka tro också att de handlar om hata,hetsa och håna osv.
FFF_Klagshamn skrev:Ja återupprepa vad som hänt då i.om att du är så insatt så kan vi diskutera igenom saken.
Oyuga skrev:Har flera vänner som är falkenbergare så var på plats och fick bevittna hela grejen. Du verkar vara dig lik :-) Jag tror jag kryper tillbaka till mitt egna forum. Ha de fint
FFF_Klagshamn skrev:Ett till tips uttala inte dig om saker du inte vet. Om du inte vill att jag ska vara "put" vad det nu ska betyda kanske du själv ska andas och hålla lägre svansföring inne på andras forum. Att du valt att tro på vad något internettroll skrev här inne i våras kan bero på att du inte ens vet vad som ens hände i Halmstad. För övrigt dikterar du inte vad jag säger det hela berörde inte ens ditt lag.
Oyuga skrev:Jag tycker att ni är störst i Halland men då ska man agera störst på supporterhåll att lägga så mycket fokus på hbk gör ju bara att de känns att du inte riktigt själv tycker ni är störst och därför måste lägga fram ”bevis” Varför så putt? Jag har väl inte sagt att jag inte vill läsa dina inlägg och jag rättar mig gärna till era regler här så jag har inte på något vis provocerat tvärtom så hyllade jag er förra veckan och sade att ni hör hemma i AS oavsett vad motståndare säger. Ett tips. Andas lite så slipper du hamna i bråk med dina egna supportrar på bortaplan (Halmstad borta). Och här på forumet. Ha en fin dag och vi ses i mars! :-)
FFF_Klagshamn skrev:Åsiktspoliserna från ÖSK är på besök ser jag. Beror på vad du menar med störst. Är bara att läsa tabeller. Sett till meriter HBK utan tvekan. I dagsläget vi iaf på den sportsliga biten. Att det handlar om HBK just nu har mycket att göra med värvningen idag. Sen om du inte vill du läsa inlägg från mig kan du ju hålla dig till ditt eget forum bara ett tips
Oyuga skrev:Om ni nu är störst i Halland är det nog dax att sluta prata om hbk. Vartannat inlägg handlar om hbk för dig ;)
FFF_Klagshamn skrev:Fast iförsig HBK rustar väl inför kommande Europaspel och då lär väl mediokra spelare ryka till farmarklubbarna i allsvenskan
Brattebobo skrev:Mathisen har startat 19 matcher i år, och gjort 8 inhopp. 4 mål.
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )