Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46364 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Micke Skroth skrev:Om det finns någon FFF:are som mot förmodan inte vill eller kan vara på plats under matchen mot oss så ser jag gärna att denne kontaktar mig via PM för en försäljning av dennes plats. Tack på förhand!
FFF-experten skrev:Visst är det fruktansvärt tråkigt att vi åker ur allsvenskan. Men de senaste årens framgångar har ändå fört något gott med sig. Bland annat en ny arena. Åkte förbi arenan igår. Ser riktigt inbjudande ut. Är övertygad om att den nya arenan kommer att ge fotbollen i Falkenberg en skjuts framåt. Kommer ihåg hur det var i Borås när deras nya arena byggdes. Elfsborg fick ett uppsving som håller i sig än idag. Ökat intresse, bättre träningsmöjligheter, fler sponsorer etc. Det ena gav det andra... Nu gäller det att ta nya tag och knyta nävarna. Framtidstro och visioner måste vi ha. Vi ska inte be om ursäkt för att vi finns. Vi ska tillbaka till allsvenskan och vi ska vara Hallands bästa lag.
Zackie skrev:Tänk va underbart om Gefle tar sig förbi HIF, för att sedan vinna ett kval mot HBK o vips vi får med oss både Henke o HBK i samma serie nästa år (jag har inget emot HBK men om vi ska spela SE vill jag iallafall att serien ska bli intressant) Hoppas även att Öster o Landskrona tar sig upp o att ÄFF, Syrianska o Assyriska får stämpla ut från SE. Detta kommer naturligtvis bli en stentuff serie men nästan roligare att följa än en AS där MFF kommer jogga hem guldet.
FFF_Klagshamn skrev:TJN kan fara åt helvete om han har den attityden. Ta lite jävla ansvar istället han som alla andra bär ansvaret för att vi ligger där vi gör..
Visar 1 till 30 ( av 46364 poster )