Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
8 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
9 | ![]() | 21 | 7 | 8 | 6 | 29 |
10 | ![]() | 21 | 7 | 6 | 8 | 27 |
11 | ![]() | 21 | 8 | 3 | 10 | 27 |
TOTALT 46633 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF-experten skrev:tackförattdustackTarra; Visst var det en misslyckad värvning. Alltid lätt att konstatera saker när man sitter med facit i hand. Men jag tycker ändå man kan förstå värvningen av Pelvas. Hade jag fått möjlighet att för en billig penning värva en skyttekung i finska högstaligan så hade även jag slagit till. Blixtsnabbt innan någon annan hann före! Det finns väl inte en klubb i världen som lyckas med alla värvningar. Ibland gör man kap som t ex med bröderna Wede. Ibland blir det inte lika bra. Halldor är ett exempel där det inte blev bra trots rekomendationer från självaste Lars Lagerbäck. Men det är mycket som ska funka för att det ska bli lyckat. Inte bara fotbollsmässigt. Att lyckas anpassa sig socialt och trivas med tillvaron etc... Tråkigt med en värvning som inte blev vad man hoppats på men att som du enbart komma med gnäll och klagomål och ingentin annat är löjligt. Avgå hit och avgå dit... Tycker du att FFF någon gång gjort något bra?
Danielos skrev:Synd att ni inte hade Pelvas över för provspel först. Men det var väl lätt att förblindas över mängden mål han producerat i finska ligan? FFF:s version av videojuggarna i Bajen?
tackförattdustackTarra skrev:Finns det någon klubb någonstans som värvar spelare som de aldrig sett spela? Frågar nån i styrelsen igen vad har våran lättkränkta sportchef för arbetsuppgifter?
Visar 1 till 30 ( av 46633 poster )