Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | ![]() | 27 | 16 | 7 | 4 | 55 |
4 | ![]() | 27 | 13 | 7 | 7 | 46 |
5 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
6 | ![]() | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
7 | ![]() | 27 | 11 | 5 | 11 | 38 |
TOTALT 46816 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FalkenbergsFF skrev:Anfallet lär inte hålla. Vi har Araba, Rodevåg, Gustaf och Jesper som är tilltänkta kommande säsong. Zlatan ska ju lånas ut och då har vi endast fyra anfallare, så går någon sönder så blir det tunt. Dessutom ska man inte lägga någon större press på Jesper, därav behövs en ny, snabb, anfallare att värvas.
hymm skrev:Satt och kollade in Helsingborgs trupp. Ett par skador på "Fel spelare" så är dom inte mycket att hänga i granen. Halva startelvan från förra säsongen är ju typ borta och ersatt med spelare från andra bottenlagen. HBK ÅFF O FFF. Hade jag varit Helsingborg supporter hade jag inte varit jättenöjd.
Tjocka skrev:Har Gustav bestämt sig än? Hoppas Gustav kommer till Mästarna Norrköping. Då får ett samma genombrott som Tomas Brolin fick när TB kom till Peking 1990.
Tjocka skrev:Har Gustav bestämt sig än? Hoppas Gustav kommer till Mästarna Norrköping. Då får ett samma genombrott som Tomas Brolin fick när TB kom till Peking 1990.
Zackie skrev:Ja, men GN gjorde bra ifrån sig, o de jag såg av Åtvid var inte Pontus nåt vidare o inte enligt rapporterna från Åtvids egna supportrar heller.
Zackie skrev:Pontus N, 11 matcher från start i Åtvid i år, hoppas vi har en större kravbild än så, då skulle vi ju istället behållt Rasmus A, han gjorde de bra i sin enda hela match i år ( Norrköping hemma)
Visar 1 till 30 ( av 46816 poster )