@xfbg - låter lite väl pessimistiskt att döma ut allt redan innan sista träningsmatchen är spelad och det är 2 veckor kvar till premiären?! Visst kan man diskutera vissa insatser och resultat, och det är ju det vi supportrar har olika forum till att göra. MEN det har ju bara spelats träningsmatcher, vilka handlar om att testa olika saker och idéer. Vi har ingen aning om exakt vad de olika matcherna använts till.. Det är när tävlingssäsongen drar igång som allt ska vara på plats, inte nu.
Att sedan döma ut Hasses kunskaper verkar ju bara korkat? Han vann som sagt superettan tillsammans med FFF. Jag håller med om att det är "historia" och att han precis som alla andra måste leverera nu också, men att döma ut honom eller laget redan nu, ja det verkar ju väldigt märkligt?
Men alla tycker som dom vill, och min åsikt är att jag skiter fullständigt i träningsmatcherna och ser dem endast som en del av försäsongsträningen.
Klart att året kommer bli tufft, och om Hasse eller om värvningarna slår väl ut vet vi först i höst, men vi supportrar ska väl göra vårt yttersta för att lyfta dem?!
Framåt gula! Syns på G1 den 5 april!