Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46363 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Nja, låt de gå runt 10 omg så kan vi ju se vissa mönster, Lund har mött en nykomling & LSK, vi har mött 2 på förhand tippade topplag.
Brattebobo skrev:Lunds BK har lämnat perrongen nu, bara att kämpa för andraplatsen i år igen!
Långabollar123 skrev:2-0 vinst idag. Mål Lucas och Rasmus
Tuta och Kör skrev:Finns ingen Oddevold eller Gais i år. Det ska vara FFFs år men alla kommer slå alla så plocka pinnar av tilltänkta topplag är ju bara så härligt. Är mer rädd för Ariana än J södra. Det kommer bli 3p på kontot efter nästa helg.
Brattebobo skrev:Vad jag ser i år är ett homogenare FFF än tidigare två år, men jag kanske är blind som sagt :) På två matcher har vi fått ett mål i baken på två billiga (?) straffar. Jag ser återigen inte att vi går ner oss nån gång under matchen som jag tyckte vi gjorde ofta förra året. Och kvalité har vi när alla gör rätt saker och jobbar för varandra.
Lagkamraten skrev:Då ser inte jag samma match!
Brattebobo skrev:La la la, la la Aguda Make a storm that he won’t shake!
Långabollar123 skrev:Nej men som Rosengård i samma serie.
Lagetvidhavet skrev:Bättre än Real Madrid.
Långabollar123 skrev:Jo det gör vi. Ariana kommer bli topplag. Så grymt att få med sig 1p eller helst 3p
Lagkamraten skrev:Då ser inte jag samma match!
Don Godiva skrev:Ariana imponerar
snutstrut skrev:Ariana (Real Ariana?) spelar med ett rätt högt försvarspel. Tror det kommer passa FFF bra!
Visar 1 till 30 ( av 46363 poster )