Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lerin88 skrev:Efter att ha läst dessa kommentarer så tar jag för givet att ni mest skojar och är ironiska va? Alt om ni är barn men det har jag mer svårt att tro
snutstrut skrev:Hur hade Falkenbergs ledning och supportrar reagerat om Skövde vägrat spela matchen i torsdags pga stormvädret?
Don Godiva skrev:Malmö-Elfsborg hade den matchen spelat på likadan plan som i Skövde
Glory_FFF 1928 skrev:Det hade varit mer värdigt att vägra spela, förlora med 3-0, då hade det blivit mer uppmärksamhet omkring detta. Nu? 2 spelare går ut på Instagram & klagar. Det hjälper ju fan ingenting.
Tuta och Kör skrev:Intressant att läsa vad som hände i Norge? Kval till tipeligan IK Start - Bryne skulle spelas och alla var på plats till matchen men 30 min innan start var det minus grader så domaren tyckte att det är för riskabelt att spela matchen och klubben IK Start ville spara 150 tusen norska kronor genom att inte sätta på värme på planen och detta gjorde att domaren inte godkände planen för halkrisken. Klubbchefen sa upp sig och det blev inte omspel. Bryne fick matchen 3-0 seger. Tänk om dom hade sätt den fina planen i Skövde ???? Detta är största skandalen
Don Godiva skrev:Nu är det framåt som gäller hur många kommer att lämna.Och bygga nytt lag för 2024
Fafu skrev:Hellre vägrat och spelat i ettan 2024.
Mac_ skrev:Även om vi inte kan göra samma satsning så är det väl tveksamt om det finns någon klubb i serien som har resurserna att göra en större satsning än oss? Jönköping då förstås, men där är inte ekonomin i balans direkt.
Lagetvidhavet skrev:Ja, det är lätt att gräva ner sig efter gårdagens debakel men visst tusan skall vi kunna få till ett slagkraftigt lag 2024!
Lagkamraten skrev:Det mest pinsamma är att våra egna fans uppför sig så som de gjorde mot spelarna efter matchen. FY FAN SÅ DÅLIGT! Alla vi som var i Skövde idag hade hoppats på ett annat resultat. Att tro att spelarna inte spelar med hjärta är bara löjligt. Är helt säker på att de mycket hellre spelar högre upp!
Zackie skrev:Fy helvete va trist detta är! Men vi har gjort en bra säsong i ettan, tyvärr räcker vi inte till i kvalet, det är en nivå till där man tydligt ser att spelare som kan dominera i serielunken väger för lätt här. Kollade lite kontraktsläget o blev väldigt nöjd när jag såg att Stålis o Melker N har ett år kvar, tyvärr försvinner väl Erlandsson, men vi har Anton som håller bra ettan klass. Crazy har 1 år kvar o visat att han håller, Stoffe hoppas jag kör på 1 år till. Jag tror väl att Borgström, Hintsa & Aguda lämnar men skulle inte heller bli jätteförvånad om de blir kvar. Gabbe, Melker L, Oscar o Lukas S ser jag gärna att de stannar. Leo o Remo blir kvar.
Don Godiva skrev:Nästa år derby i Falkenberg-Varberg underbart
Fafu skrev:Så huvuddomare Ladebäck är den som tog slutgiltiga beslutet om att matchen skulle spelas på den där planen? Har vi någonsin haft en mer otursförföljd domare för FFF?
Långabollar123 skrev:Jag håller med till 100% Förstår inte varför FFF inte vägrade .
FotbollsFFantast skrev:Skiter i vad alla skriver här om att man inte kan skylla på planen. Detta vi fick bevittna idag är inget annat än en fet jävla förbundsskandal eller vem fan som nu har ansvaret, inget annat. För är detta ok är regelverket åt helvete.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )