Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46356 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
vonheden skrev:Tror på er! Häcken kommer ösa på mot Kalmar och köra över dom, likaså Peking mot Heif. Ni ska bara se till att vinna, 1-0 räcker sen har ni kvalplatsen tippar jag på! Lycka till!
ChrisWaddlesSpöke skrev:Kom igen Falken! Ni slår Mjällby och ger er själva en chans. Sen gör Häcken förhoppningsvis sitt och ni är på kvalplats... Jag vill ha många halländska derbyn nästa år! // Support från söder.
FFF-experten skrev:Mm, domarna verkar ha helt skilda regelverk de dömer efter. Men det är som det är med den saken. Orkar inte bry mig mer om nivån på våra domare. Tycker det var två riktigt dåliga lag som möttes idag. Att Kalmar ska ta poäng mot Häcken i sista matchen tror jag är högst osannolikt. Med andra ord så kommer det förmodligen räcka med vinst mot Mjällby. Upp till bevis för FFF helt enkelt. Lyckas vi inte vinna på hemmaplan i en så pass viktig match mot ett Mjällby som inte har något att spela för så är det bevis nog för att vi inte är tillräckligt bra för allsvenskan i år helt enkelt. Och skulle Kalmar lyckas knipa en pinne mot Häcken, som jagar en europaplats, så är det bara att gratulera. Man kan inte hålla på och hoppas på andras resultat hela tiden. Vi måste greja det själva.
The Boss Fbg skrev:Hahaha Adam Ladebäck är 4:e domare i matchen Kalmar-AIK!!! Degraderad efter sin senaste insats...
Visar 1 till 30 ( av 46356 poster )